4 Αυγ 2012

Οι Celebrities που ζήτησαν δημόσια συγνώμη! (τους πιστεύετε;)


Οι Celebrities που ζήτησαν δημόσια συγνώμη! (τους πιστεύετε;)
Μετά από την αποκάλυψη και την επιβεβαίωση της απιστίας της, η Kristen Stewart ζήτησε δημόσια συγνώμη με δήλωση της, που απευθυνόταν κυρίως στον "προδομένο" αγαπημένο της, Robert Pattinson. Θα μπορέσει όμως να την πιστέψει και να την συγχωρέσει o Pattinson; Η δημόσια συγνώμη είναι συνήθης τακτική για τους celebrities που έχουν "παραστρατήσει". Δεν πετυχαίνει όμως πάντα...




Hugh Grant:
To 1995, ο Hugh Grant είχε συλληφθεί στο Los Angeles ύστερα από ερωτική επαφή του σε δημόσιο χώρο μαζί με πόρνη. Στην συνέχεια, η πανέμορφη σύντροφος του, Liz Hurley στάθηκε στο πλευρό του και έμειναν μαζί μέχρι το 2000, όταν και χώρισαν ύστερα από 13 χρόνια σχέσης. Σε συνέντευξη του στον Jay Leno, o 52χρονος Grant έχει πει: "Όλοι ξέρουμε τι είναι σωστό και τι είναι λάθος στην ζωη μας. Εγώ έκανα ένα τεράστιο λάθος...."

Tiger Woods
O Tiger Woods εκτός από τις εντυπωσιακές του ικανότητες και διακρίσεις στο γκόλφ, έχει γίνει γνωστός και την ευκολία με την οποία άλλαζε ερωμένες, έχοντας απατήσει την γυναίκα του, με περισσότερες από 12! Κατά την διάρκεια της νοσηλείας του σε κλινική για σεξουαλικά εξαρτημένα άτομα, ο Woods είχε δηλώσει: "Εγώ είμαι ο αποκλειστικός υπεύθυνος γι`αυτή την ντροπιαστική ιστορία. Το μόνο που μου μένει είναι την διορθώσω, ξεκινώντας από το να μην επαναλάβω τα λάθη μου!"

Alec Baldwin ("Η κόρη μου, αυτό το γουρούνι!")
Ο πρωταγωνιστής του "30 Rock" και πολλών σπουδαίων κινηματογραφικών επιτυχιών, Alec Baldwin φημίζεται για το "βρώμικό" στόμα του! Όταν όμως το 2007, σε τηλεφωνικό του μήνυμα αποκάλεσε την 11χρονη κόρη του Ireland "ένα μικρό αγενές γουρούνι" και απειλώντας "Θα την ισιώσω εγώ!!" , τότε μάλλον το είχε παρακάνει. Λίγο αργότερα είχε εμφανιστεί σε πρωινό τηλεοπτικό show λέγοντας: "Φυσικά και είναι ανάρμοστο να λες την κόρη σου γουρούνι και θα ήθελα να της ζητήσω δημοσίως συγνώμη."

Kanye West
O Kanye West κατάφερε να γίνει παγκοσμίως ρεζίλι όταν στα MTV VMA 2009 εμπόδισε την Taylor Swift να παραλάβει το βραβέιο της. Στην συνέχεια, μέχρι και ο Barrack Obama τον αποκάλεσε "Jackass" και ο ίδιος έσπευσε να ζητήσει συγνώμη από το Twitter: "Συγνώμη Taylor. Είμαστε και οι δυο καλλιτέχνες και οι managers και τα media μπαίνουν διαρκώς αναμέσα μας για να δημιουργήσουν επεισόδια. Αξίζεις την συγνώμη μου πέρα από κάθε άλλον"

Mel Gibson
Τα τελευταία επτά χρόνια, η καριέρα του Mel Gibson έχει πάρει την κατηφόρα, όταν εκτός από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες που έχει αποκαλύψει η πρώην σύζυγος του, όπου ακούγεται να αποδίδει βαρείς ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς σε εκείνη και όχι μόνο, ο ίδιος το 2006 είχε προετοιμασει την πτώση του, με μια αντισημιτική επίθεση σε αστυνομικό! Ο αστυνομικός είχε συλλάβει τον 56χρονο Mel να οδηγεί υπό την επήρρεια αλκοόλ και εκείνος τον "στόλισε" με άτακες όπως "Γ..... εβραίοι, εσείς είστε υπεύθυνοι για όλους τους πολέμους στην γη. Μήπως είσαι εβραίος;" Η συγνώμη: "Ντρέπομαι ειλικρινά για τα βιτριολικά μου σχόλια προς την εβραική κοινότητα. Καμία ανοχή δεν πρέπει να υπάρχει προς τα αντισημιτικά σχόλια κάθε είδους. Ζητάω συγνώμη προς κάθε μέλος της εβραικής κοινότητας για την αγενή μου συμπεριφορά." Είδατε τον Mel Gibson σε κάποια ακριβή χολυγουντιανή παραγωγή πρόσφατα;

οfono