18 Φεβ 2014

Ιωάννα Λίλη «Είμαι ακόμα ερωτευμένη με τον Θοδωρή»

Ιωάννα Λίλη
Η Ιωάννα Λίλη μίλησε στη «Real Life» για το νέο της επαγγελματικό βήμα στην τηλεόραση του TV Mακεδονία, παραδέχτηκε ότι η καθημερινότητά της έχει αλλάξει αρκετά και αναφέρθηκε ευθέως στις φήμες περί κρίσης στον γάμο τους.

Πόσο έχει αλλάξει η καθημερινότητά της, με την ενασχόλησή της στη νέα εκπομπή του TV Μακεδονία; «Αναμενόμενο ήταν ότι θα άλλαζε η καθημερινότητά μου. Μέχρι χθες οι ρυθμοί ήταν εντελώς διαφορετικοί, όλη μέρα ήμουνα με τα παιδιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι μαζί τους. Πιστεύω ότι τώρα ο χρόνος που μοιράζομαι με τη Μαρία και τον Ιωάννη είναι πιο δημιουργικός» είπε, ενώ  σχετικά με τον σύζυγό της Θοδωρή Ζαγοράκη και αν εκείνος της ασκεί αυστηρή κριτική, εξήγησε: «Είναι πολύ σωστός κριτής. Έχω την αυτογνωσία να βλέπω τα λάθη μου και παρατηρώ ότι αυτά που μου λέει είναι τα ίδια πράγματα που έχω παρατηρήσει κι εγώ. Δεν είναι σκληρός, είναι σωστός».

Παράλληλα, η Ιωάννα Λίλη σχολίασε τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για κρίση στη σχέση της με τον Θοδωρή Ζαγοράκη και πιθανό χωρισμό. «Αυτό έχει πάρει πια το δρόμο της δικαιοσύνης. Ο καθένας μπορεί να γράφει και να λέει ό,τι θέλει, δυστυχώς. Ο κάθε δημοσιογράφος, όπως και ο κάθε επαγγελματίας, κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Ο χρόνος λοιπόν αποδεικνύει ποιος είναι σωστός και φερέγγυος επαγγελματίας», και συνέχισε λέγοντας: «Είμαι ερωτευμένη με τον άντρα μου και τον θαυμάζω. Φυσικά και υπάρχει έρωτας, όσα χρόνια γάμου και αν έχουν περάσει, αρκεί να ξέρεις να στέκεσαι σωστά μέσα σε αυτόν».

Όσο για το ενδεχόμενο ενός ακόμη παιδιού: «Δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου, αλλά το μότο μου είναι “ποτέ μη λες ποτέ”» απάντησε.