Γράφει η Ονειροπαγίδα
Η σημερινή κυβέρνηση το μόνο που έχει καταφέρει μέχρι τώρα είναι να μας πάει όχι 20 χρόνια πίσω αλλά 400 πριν την Επανάσταση του 1821 , την λεγόμενη περιοδο της Τουρκοκρατίας.
Το γιατί θα το παρατηρήσετε στις παρακάτω ομοιότητες (επιχειρήματα) και τα σχόλια δικά σας.
1) Τότε "Aποφασιστική καμπή στήν ιστορία των νομαδικών τουρκομανικών φύλων υπήρξε η επαφή τους μέ τόν ισλαμικό κόσμο, όταν τό 10ο αιώνα διείσδυσαν δυναμικά στόν χώρο της Εγγύς Ανατολής. Η γνωριμία τους μέ τήν διαμορφωμένη ήδη ισλαμική κοινωνία σφράγισε τελεσίδικα τή μετέπειτα ιστορική τους πορεία. Η θρησκεία τους, οι θεσμοί τους, η πολιτική καί κοινωνική τους οργάνωση, σταδιακά προσαρμόστηκαν σέ αυτά πού ίσχυαν στόν πολιτιστικά ανώτερο ισλαμικό κόσμο. Ο ιερός νόμος του Ισλάμ απετέλεσε τή βάση της κοινωνικής τους δομής καί τό βασικό νομικό πλαίσιο γιά τή διακυβέρνηση του κράτους. Ο ιερός νόμος (Seria) δέν περιείχε, όπως τό χριστιανικό κανονικό δίκαιο, μόνο θρησκευτικές διατάξεις, αλλά διείπε όλους τούς τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Υπέρτατος εγγυητής καί προστάτης του ιερού νόμου, ήταν ο σουλτάνος ή ο πατισάχ, όπως είναι η περσική του ονομασία, ο οποίος ήταν ο απόλυτος άρχοντας. Η θεωρητική δικαίωση της απολυταρχίας βασιζόταν, εκ μέρους των μωαμεθανών θεολόγων, στήν απαισιόδοξη θεώρηση του ανθρώπου ως αρπακτικό καί μοχθηρό όν, τό οποίο μόνο ένας απόλυτος μονάρχης θά μπορούσε νά χαλιναγωγήσει. Η ισλαμική θρησκεία όχι μόνο δέν περιόρισε τόν νομαδικό δυναμισμό, αλλά του εμφύσησε μεγαλύτερη ορμή, προσδίδοντας ιερό χαρακτήρα στίς επιδρομές εναντίον των απίστων, δηλαδή των χριστιανών. Οι επιδρομές πλέον προσλάμβαναν τήν αίγλη του ιερού πολέμου (Τζιχάντ), οπότε η σύζευξη του νομαδισμού καί του ισλαμισμού καθόρισε τόν στρατιωτικό καί επεκτατικό χαρακτήρα του μετέπειτα οθωμανικού κράτους. Τό χαρακτηριστικό αυτού του κράτους ήταν η εξομοίωση των υπόδουλων λαών μέ τά κοπάδια πού διέθεταν οι νομάδες πρόγονοί τους. Όπως στίς στέππες οι ποιμένες εκμεταλλεύονταν τά ζώα γιά τήν απόκτηση αγαθών, έτσι καί οι Οθωμανοί εκμεταλλεύονταν τούς κατακτημένους λαούς ως κτήνη (ραγιάδες) .
Τώρα έχουμε ένα νέο είδος εισβολής του Ισλάμ με την "κάθοδο" των μυρίων Λαθρομεταναστών καθημερινά στην Χώρα μας με μοναδικό σκοπό τον Εξισλαμισμό μας.
2) Τότε "Οι σημαντικότερες διακρίσεις σέ βάρος των χριστιανών αφορούσαν τήν φορολογία αφού σύμφωνα μέ τό Ισλάμ οι πιστοί πρέπει νά ζούν εις βάρος των απίστων. Η φορολογία ήταν δυσβάστακτη καί οι υπόδουλοι λαοί έφεραν όλο τό βάρος της συντήρησης του οθωμανικού στρατού. Αυτός άλλωστε ήταν ο κύριος λόγος γιά τόν οποίο οι εκάστοτε σουλτάνοι ανεχόντουσαν τήν ύπαρξη μή μωαμεθανών υπηκόων. Ενώ υπήρξαν δεκάδες φόροι, εκείνος πού έχει μείνει γνωστός ακόμα καί σήμερα είναι τό χαράτσι (κεφαλικός φόρος), δηλαδή ο φόρος πού πλήρωνε ο άπιστος γιά νά έχεί τό δικαίωμα γιά ένα χρόνο νά έχει τό κεφάλι τους στούς ώμους του. Στούς φόρους πρέπει νά προσθέσουμε τά "μπαξίσια" πού ελάμβαναν οι υπάλληλοι καί οι τοπικοί άρχοντες οι οποίοι έκαναν δυσβάσταχτη τήν καθημερινή ζωή τών ραγιάδων. Ολοι οι πασσάδες φρόντιζαν μαζί μέ τό θησαυροφυλάκειο του σουλτάνου νά πλουτίζουν καί τό δικό τους θησαυροφυλάκειο καί σάν χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρω τόν Αλή Πασσά στά Γιάννενα, ο οποίος είχε συγκεντρώσει αμύθητη περιουσία, εις βάρος φυσικά των υπόδουλων Ελλήνων. Καί πάλι όλες αυτές οι διακρίσεις εις βάρος των χριστιανών δέν θά ήταν τόσο επαχθείς αν τά λίγα δικαιώματα πού είχαν προστατεύοταν από τήν δικαστική εξουσία. Δέν υπήρξε ποτέ όμως πραγματική απόδοση δικαιοσύνης όταν οι αντίδικοι ήταν ο ένας μουσουλμάνος καί ο άλλος χριστιανός.".
Τώρα ο λεγόμενος "κεφαλικός φόρος" μετατρέπεται σε νόμους φορολογίας με την πρόφαση να σωθεί η Ελλάδα βλέπετε χαράτσι μέσω ΔΕΗ, βλέπετε έκτακτους φόρους και όλα αυτά με τους νέους Γενίτσαρους στη ζωή μας είτε αυτοί λέγονται Τροικανοί ή ΔΝΤ ή ακόμα και η σημερινή μας "πατριωτική" κυβέρνηση. Οι φόροι είναι δυσβάχτατοι όπως τότε έτσι και τώρα .
Τώρα ο λεγόμενος εποικισμός γίνετε υπό την μορφή όρδων λαθρομεταναστών που έρχονται απο την Τουρκία .
5) Παιδεία και προσπάθεια να κρατηθούν οι Αξίες και η Πίστη μας
Τότε "το βάρος για την εκμάθηση των Ελληνικών γραμμάτων και των Αξιών και Παραδόσεων της Χώρας μας έπεσε στους ώμους των καλόγερων που με την ίδρυση κρυφών σχολιών κατάφεραν να μάθουν γράμματα σε Ελληνοπουλα και λεγεται μάλιστα ότι λόγω έλλειψης Ελληνικών βιβλίων το μάθημα γινόταν με το Ψαλτηρι ή με την Αγία Γραφή. Από τότε εξάλλου έχει γίνει γνωστό και τό ποίημα που λέγαμε από παιδιά Φεγγαρακι μου καλό ...........
Βέβαια πολλοί έτρεξαν να υποστηρίξουν ότι το ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ δεν υπήρξε ποτέ όμως
«Το Κρυφό Σχολειό δεν είναι θρύλος. Το συνετήρησε, παρά τις καταδιώξεις, ο βαθύτατος πόθος του τυραννουμένου έθνους να υπάρξει», βροντοφωνεί ο κριτικός - ακαδημαϊκός - ιστορικός Δ. Κόκκινος.
«…Έλληνες
ποτέ μην ξεχνάτε το χρέος σε Θεό και σε Πατρίδα! Σ’ αυτά τα δύο σας
εξορκίζω ή να νικήσουμε ή να πεθάνουμε κάτω από την Σημαία του Χριστού»
(Γρηγόριος – Δικαίος Παπαφλέσσας)
«Νέοι, πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και έπειτα υπέρ ΠΑΤΡΙΔΟΣ…»(Θ. Κολοκοτρώνης)
Με εκτίμηση
Μια Χριστιανή Ορθόδοξη Ελληνίδα oneiropagida !!
http://koukfamily.blogspot.com
Η σημερινή κυβέρνηση το μόνο που έχει καταφέρει μέχρι τώρα είναι να μας πάει όχι 20 χρόνια πίσω αλλά 400 πριν την Επανάσταση του 1821 , την λεγόμενη περιοδο της Τουρκοκρατίας.
Το γιατί θα το παρατηρήσετε στις παρακάτω ομοιότητες (επιχειρήματα) και τα σχόλια δικά σας.
1) Τότε "Aποφασιστική καμπή στήν ιστορία των νομαδικών τουρκομανικών φύλων υπήρξε η επαφή τους μέ τόν ισλαμικό κόσμο, όταν τό 10ο αιώνα διείσδυσαν δυναμικά στόν χώρο της Εγγύς Ανατολής. Η γνωριμία τους μέ τήν διαμορφωμένη ήδη ισλαμική κοινωνία σφράγισε τελεσίδικα τή μετέπειτα ιστορική τους πορεία. Η θρησκεία τους, οι θεσμοί τους, η πολιτική καί κοινωνική τους οργάνωση, σταδιακά προσαρμόστηκαν σέ αυτά πού ίσχυαν στόν πολιτιστικά ανώτερο ισλαμικό κόσμο. Ο ιερός νόμος του Ισλάμ απετέλεσε τή βάση της κοινωνικής τους δομής καί τό βασικό νομικό πλαίσιο γιά τή διακυβέρνηση του κράτους. Ο ιερός νόμος (Seria) δέν περιείχε, όπως τό χριστιανικό κανονικό δίκαιο, μόνο θρησκευτικές διατάξεις, αλλά διείπε όλους τούς τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Υπέρτατος εγγυητής καί προστάτης του ιερού νόμου, ήταν ο σουλτάνος ή ο πατισάχ, όπως είναι η περσική του ονομασία, ο οποίος ήταν ο απόλυτος άρχοντας. Η θεωρητική δικαίωση της απολυταρχίας βασιζόταν, εκ μέρους των μωαμεθανών θεολόγων, στήν απαισιόδοξη θεώρηση του ανθρώπου ως αρπακτικό καί μοχθηρό όν, τό οποίο μόνο ένας απόλυτος μονάρχης θά μπορούσε νά χαλιναγωγήσει. Η ισλαμική θρησκεία όχι μόνο δέν περιόρισε τόν νομαδικό δυναμισμό, αλλά του εμφύσησε μεγαλύτερη ορμή, προσδίδοντας ιερό χαρακτήρα στίς επιδρομές εναντίον των απίστων, δηλαδή των χριστιανών. Οι επιδρομές πλέον προσλάμβαναν τήν αίγλη του ιερού πολέμου (Τζιχάντ), οπότε η σύζευξη του νομαδισμού καί του ισλαμισμού καθόρισε τόν στρατιωτικό καί επεκτατικό χαρακτήρα του μετέπειτα οθωμανικού κράτους. Τό χαρακτηριστικό αυτού του κράτους ήταν η εξομοίωση των υπόδουλων λαών μέ τά κοπάδια πού διέθεταν οι νομάδες πρόγονοί τους. Όπως στίς στέππες οι ποιμένες εκμεταλλεύονταν τά ζώα γιά τήν απόκτηση αγαθών, έτσι καί οι Οθωμανοί εκμεταλλεύονταν τούς κατακτημένους λαούς ως κτήνη (ραγιάδες) .
Τώρα έχουμε ένα νέο είδος εισβολής του Ισλάμ με την "κάθοδο" των μυρίων Λαθρομεταναστών καθημερινά στην Χώρα μας με μοναδικό σκοπό τον Εξισλαμισμό μας.
2) Τότε "Οι σημαντικότερες διακρίσεις σέ βάρος των χριστιανών αφορούσαν τήν φορολογία αφού σύμφωνα μέ τό Ισλάμ οι πιστοί πρέπει νά ζούν εις βάρος των απίστων. Η φορολογία ήταν δυσβάστακτη καί οι υπόδουλοι λαοί έφεραν όλο τό βάρος της συντήρησης του οθωμανικού στρατού. Αυτός άλλωστε ήταν ο κύριος λόγος γιά τόν οποίο οι εκάστοτε σουλτάνοι ανεχόντουσαν τήν ύπαρξη μή μωαμεθανών υπηκόων. Ενώ υπήρξαν δεκάδες φόροι, εκείνος πού έχει μείνει γνωστός ακόμα καί σήμερα είναι τό χαράτσι (κεφαλικός φόρος), δηλαδή ο φόρος πού πλήρωνε ο άπιστος γιά νά έχεί τό δικαίωμα γιά ένα χρόνο νά έχει τό κεφάλι τους στούς ώμους του. Στούς φόρους πρέπει νά προσθέσουμε τά "μπαξίσια" πού ελάμβαναν οι υπάλληλοι καί οι τοπικοί άρχοντες οι οποίοι έκαναν δυσβάσταχτη τήν καθημερινή ζωή τών ραγιάδων. Ολοι οι πασσάδες φρόντιζαν μαζί μέ τό θησαυροφυλάκειο του σουλτάνου νά πλουτίζουν καί τό δικό τους θησαυροφυλάκειο καί σάν χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρω τόν Αλή Πασσά στά Γιάννενα, ο οποίος είχε συγκεντρώσει αμύθητη περιουσία, εις βάρος φυσικά των υπόδουλων Ελλήνων. Καί πάλι όλες αυτές οι διακρίσεις εις βάρος των χριστιανών δέν θά ήταν τόσο επαχθείς αν τά λίγα δικαιώματα πού είχαν προστατεύοταν από τήν δικαστική εξουσία. Δέν υπήρξε ποτέ όμως πραγματική απόδοση δικαιοσύνης όταν οι αντίδικοι ήταν ο ένας μουσουλμάνος καί ο άλλος χριστιανός.".
Τώρα ο λεγόμενος "κεφαλικός φόρος" μετατρέπεται σε νόμους φορολογίας με την πρόφαση να σωθεί η Ελλάδα βλέπετε χαράτσι μέσω ΔΕΗ, βλέπετε έκτακτους φόρους και όλα αυτά με τους νέους Γενίτσαρους στη ζωή μας είτε αυτοί λέγονται Τροικανοί ή ΔΝΤ ή ακόμα και η σημερινή μας "πατριωτική" κυβέρνηση. Οι φόροι είναι δυσβάχτατοι όπως τότε έτσι και τώρα .
3) Φθορά του Ελληνισμού
Τότε "Οταν δημιουργήθηκε τό πρώτο σελτζουκικό κράτος μέ πρωτεύουσα τό Ικόνιο, οι Βυζαντινοί υποτίμησαν τόν κίνδυνο καί πίστευαν ότι θά αφομοιώσουν τούς βαρβάρους, όπως τό είχαν επιτύχει μέ τούς Αλβανούς καί τούς Σλάβους μετανάστες πού είχαν πλημμυρίσει τήν αυτοκρατορία τούς προηγούμενους αιώνες. Ομως μέ τήν εξάπλωση τους οι Τούρκοι παραλίγο νά πετύχουν ακριβώς τό αντίθετο, δηλαδή νά αφομοιώσουν αυτοί τούς χριστιανούς, οι οποίοι ιδιαίτερα μετά τήν άλωση της Κωνσταντινούπολης, συνέρρεαν μαζικά στόν ισλαμισμό αφού η πίστη τους είχε κλονιστεί εκ βάθρων. Οι εξισλαμισμοί λοιπόν κατά τούς αιώνες της τουρκοκρατίας, ακούσιοι ή εκούσιοι, απετέλεσαν διαρκή αφαίμαξη του Ελληνισμού καί σοβαρή απειλή εξαφανίσεώς του. Καί όλοι γνωρίζουμε ότι αλλαγή θρησκείας σήμαινε αυτομάτως καί αλλαγή εθνικής συνείδησης. Θεωρητικά βέβαια, ο εξισλαμισμός δέν ήταν επιβεβλημένος από τόν ιερό νόμο του Ισλάμ, αφού οι θρησκείες της βίβλου ήταν ανεκτές, αλλά δέν επιδιώχθηκε καί από τίς Οθωμανικές αρχές καθολικός εξισλαμισμός, επειδή θά είχε ως συνέπεια τήν ανατροπή του κοινωνικού καί οικονομικού καθεστώτος τό οποίο στηριζόταν στήν εκμετάλλευση των υποδούλων.
Στήν πράξη όμως η κατάσταση ήταν διαφορετική. Η βία καί ο πειθαναγκασμός αποτελούσαν αναπόσπαστο μέρος της ζωής του ραγιά. Οι επαχθείς φόροι, οι καταπιέσεις καί οι αυθαιρεσίες των κατακτητών, ο προσηλυτιστικός ζήλος των φανατικών δερβίσηδων καί οι εξευτελιστικοί όροι ζωής πού επέβαλλε ο κατακτητής στούς χριστιανούς αποτελούσαν τήν καθημερινή πραγματικότητα."
Τώρα καθημερινα ζούμε τις ίδιες ακριβώς συνθήκες με μόνο σκοπό τον Αφανισμό μας .
Εδώ παρατίθεται χαρακτηριστική μαρτυρία του Νικόδημου του Αγιορείτου (18ος αιώνας):
"...σας πληροφορούμεν, αδελφοί, ότι διά άλλο τέλος δέν σας παιδεύουν μέ τά βαρέα δοσίματα καί μέ τά άλλα κακά πάρεξ διά νά βαρεθήτε, νά χάσετε τήν υπομονήν, καί έτζι νά αρνηθήτε τήν πίστιν σας, καί νά δεχτήτε τήν εδικήν των θρησκείαν...."
Εποικισμοί καί Μεταναστεύσεις
4) Τότε " Ενα χαρακτηριστικό της επεκτατικής πολιτικής του οθωμανικού κράτους, τό οποίο εφαρμόστηκε άριστα από τήν στιγμή της ίδρυσης του, ήταν οι μαζικές μετακινήσεις τουρκικών πληθυσμών στά νέα εδάφη, οι λεγόμενοι εποικισμοί.
Τότε "Οταν δημιουργήθηκε τό πρώτο σελτζουκικό κράτος μέ πρωτεύουσα τό Ικόνιο, οι Βυζαντινοί υποτίμησαν τόν κίνδυνο καί πίστευαν ότι θά αφομοιώσουν τούς βαρβάρους, όπως τό είχαν επιτύχει μέ τούς Αλβανούς καί τούς Σλάβους μετανάστες πού είχαν πλημμυρίσει τήν αυτοκρατορία τούς προηγούμενους αιώνες. Ομως μέ τήν εξάπλωση τους οι Τούρκοι παραλίγο νά πετύχουν ακριβώς τό αντίθετο, δηλαδή νά αφομοιώσουν αυτοί τούς χριστιανούς, οι οποίοι ιδιαίτερα μετά τήν άλωση της Κωνσταντινούπολης, συνέρρεαν μαζικά στόν ισλαμισμό αφού η πίστη τους είχε κλονιστεί εκ βάθρων. Οι εξισλαμισμοί λοιπόν κατά τούς αιώνες της τουρκοκρατίας, ακούσιοι ή εκούσιοι, απετέλεσαν διαρκή αφαίμαξη του Ελληνισμού καί σοβαρή απειλή εξαφανίσεώς του. Καί όλοι γνωρίζουμε ότι αλλαγή θρησκείας σήμαινε αυτομάτως καί αλλαγή εθνικής συνείδησης. Θεωρητικά βέβαια, ο εξισλαμισμός δέν ήταν επιβεβλημένος από τόν ιερό νόμο του Ισλάμ, αφού οι θρησκείες της βίβλου ήταν ανεκτές, αλλά δέν επιδιώχθηκε καί από τίς Οθωμανικές αρχές καθολικός εξισλαμισμός, επειδή θά είχε ως συνέπεια τήν ανατροπή του κοινωνικού καί οικονομικού καθεστώτος τό οποίο στηριζόταν στήν εκμετάλλευση των υποδούλων.
Στήν πράξη όμως η κατάσταση ήταν διαφορετική. Η βία καί ο πειθαναγκασμός αποτελούσαν αναπόσπαστο μέρος της ζωής του ραγιά. Οι επαχθείς φόροι, οι καταπιέσεις καί οι αυθαιρεσίες των κατακτητών, ο προσηλυτιστικός ζήλος των φανατικών δερβίσηδων καί οι εξευτελιστικοί όροι ζωής πού επέβαλλε ο κατακτητής στούς χριστιανούς αποτελούσαν τήν καθημερινή πραγματικότητα."
Τώρα καθημερινα ζούμε τις ίδιες ακριβώς συνθήκες με μόνο σκοπό τον Αφανισμό μας .
Εδώ παρατίθεται χαρακτηριστική μαρτυρία του Νικόδημου του Αγιορείτου (18ος αιώνας):
"...σας πληροφορούμεν, αδελφοί, ότι διά άλλο τέλος δέν σας παιδεύουν μέ τά βαρέα δοσίματα καί μέ τά άλλα κακά πάρεξ διά νά βαρεθήτε, νά χάσετε τήν υπομονήν, καί έτζι νά αρνηθήτε τήν πίστιν σας, καί νά δεχτήτε τήν εδικήν των θρησκείαν...."
Εποικισμοί καί Μεταναστεύσεις
4) Τότε " Ενα χαρακτηριστικό της επεκτατικής πολιτικής του οθωμανικού κράτους, τό οποίο εφαρμόστηκε άριστα από τήν στιγμή της ίδρυσης του, ήταν οι μαζικές μετακινήσεις τουρκικών πληθυσμών στά νέα εδάφη, οι λεγόμενοι εποικισμοί.
Τώρα ο λεγόμενος εποικισμός γίνετε υπό την μορφή όρδων λαθρομεταναστών που έρχονται απο την Τουρκία .
5) Παιδεία και προσπάθεια να κρατηθούν οι Αξίες και η Πίστη μας
Τότε "το βάρος για την εκμάθηση των Ελληνικών γραμμάτων και των Αξιών και Παραδόσεων της Χώρας μας έπεσε στους ώμους των καλόγερων που με την ίδρυση κρυφών σχολιών κατάφεραν να μάθουν γράμματα σε Ελληνοπουλα και λεγεται μάλιστα ότι λόγω έλλειψης Ελληνικών βιβλίων το μάθημα γινόταν με το Ψαλτηρι ή με την Αγία Γραφή. Από τότε εξάλλου έχει γίνει γνωστό και τό ποίημα που λέγαμε από παιδιά Φεγγαρακι μου καλό ...........
Βέβαια πολλοί έτρεξαν να υποστηρίξουν ότι το ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ δεν υπήρξε ποτέ όμως
«Το Κρυφό Σχολειό δεν είναι θρύλος. Το συνετήρησε, παρά τις καταδιώξεις, ο βαθύτατος πόθος του τυραννουμένου έθνους να υπάρξει», βροντοφωνεί ο κριτικός - ακαδημαϊκός - ιστορικός Δ. Κόκκινος.
«Τα λίγα γράμματα που ξέρω, λέει ο γέρος του Μωριά, τα έμαθα από το "Ψαλτήρι" και το "Οχτωήχι" της εκκλησίας».
Ασφαλώς σε κάποιο Μοναστήρι κρυφά. (Διήγηση συμβάντων ελληνικής
φυλής). Και πράγματι, πώς ήταν δυνατό να φοιτήσει σε φανερό σχολείο
ένας απόγονος των επικηρυγμένων Κολοκοτροναίων;
Τώρα αρκεί
να δούμε την κατάντια της Παιδείας μας τον έμμεσο Αφελληνισμό που
λαμβάνουν τα Παιδιά μας καθημερινά κάνοντας την αναγκη ύπαρξης πάλι των
Κρυφών Σχολειών επείγουσα όσο ποτέ άλλωτε !!
Η διαφορά αγαπητοί μου όμως είναι μια από τότε και τώρα ........Τότε
υπήρξε ένας Κολοκοτρώνης . ένας Παπαφλέσσας , μια Μπουμπουλίνα που
είπαν το μεγάλο ΟΧΙ στους Τούρκους .Τώρα απλά έχουμε τους βολεμένους
καναπεδάτους που απλά παρακολουθούν τα Τούρκικα σήριαλ και μιλάνε για
πολυπολιτισμο και αναγκή να πάει αυτή η Χώρα μπροστά .......με την
όπισθεν !!
Ηρθε
η δική μας ώρα να πούμε το όχι αλλιώς ας σκύψουμε το κεφάλι για να μας
το πάρουν .....Τοτε όμως δε θα πρέπει να μας λένε Ελληνες δε θα μας
αξίζει αυτή η τιμή , γιατί ο Ελληνας είναι Πάντα ελεύθερος με μόνο οδηγό
του την Αγάπη του για την Πατρίδα και την Πίστη του !!
(Γρηγόριος – Δικαίος Παπαφλέσσας)
«Νέοι, πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και έπειτα υπέρ ΠΑΤΡΙΔΟΣ…»(Θ. Κολοκοτρώνης)
Με εκτίμηση
Μια Χριστιανή Ορθόδοξη Ελληνίδα oneiropagida !!