20 Ιουν 2011

Έλα Έλα - Όλγα Φαρμάκη ft LAVA



Έχω βγει και όπου πάει,
όλη η πόλη τα σπάει
δεν ξέρω που θα με βγάλει,
είναι η νύχτα μεγάλη.
Έχω πιει το μπουκάλι,
έχω κάνει κεφάλι,
κι όμως συνέχεια στο μυαλό μου
έχω εσένα και πάλι

Έλα έλα έλα και πάμε μαζί
Έλα έλα το θέλω όσο και εσύ
Έλα έλα θα ‘ναι το βράδυ καυτό
Έλα έλα τα πάντα όλα μπορώ
Οε οε οε ο (x3)

Με άλλους όλο μιλάς,
μα εμένα μόνο κοιτάς,
όμως στο τέλος μαζί μου
Έχουμε πάρει φωτιά,
προκλητικά μου γελάς,
σταμάτα να με τρελαίνεις,
τα πάντα όλα για μας

Έλα έλα έλα και πάμε μαζί
Έλα έλα το θέλω όσο και εσύ
Έλα έλα θα ‘ναι το βράδυ καυτό
Έλα έλα τα πάντα όλα μπορώ
Οε οε οε ο (x3)

Lava και Όλγα είναι εδώ
Έλα μαζί μου στο ρυθμό
γίνε δικό μου μυστικό
θέλω με σένα να χαθώ

Λάβα μου θέλει τώρα το κορμί,
τώρα θέλω το πρώτο σου φιλί,
δίνω για σένα σώμα και ψυχή,
έλα σε θέλω ακόμα πιο πολύ

Έλα έλα έλα και πάμε μαζί
Έλα έλα το θέλω όσο και εσύ
Έλα έλα θα ‘ναι το βράδυ καυτό
Έλα έλα τα πάντα όλα μπορώ
Οε οε οε ο (x3)

οε οε οε ο
τώρα σε θέλω πιο κοντά
οε οε οε ο
τώρα θα νιώθω τα φιλιά
οε οε οε ο
ελα ελα ελα έχεις πάνω σου κάτι
είσαι λάβα Φαρμάκη
έλα τώρα στη δική μου αγκαλιά

οε οε οε ο
έλα και πάμε μαζί
οε οε οε ο
το θέλω όσο και εσύ
οε οε οε ο
θα ‘ναι το βράδυ καυτό
έλα έλα τα πάντα όλα μπορώ