5 Οκτ 2012

Ακούστε πρώτοι το “Skyfall” της Adele!

Η Adele δανείζει την φωνή της στο καινούριο μουσικό θέμα της καινούριας ταινίας του James Bond, Skyfall.

Το ομότιτλο τραγούδι που μόλις κυκλοφόρησε είναι σε παραγωγή και σύνθεση του μόνιμου πλέον συνεργάτη της Adele, Paul Epworth ο οποίος συντονίζει μαζί με τον υποψήφιο για Emmy συνθέτη J.A.C. Redford την 77μελή ορχήστρα που ερμηνεύει την μουσική του τραγουδιού.
H Adele σε δήλωση της είπε: «Στην αρχή ήμουν διστακτική να αναμειχθώ με το μουσικό θέμα του Skyfall. Υπάρχει άμεση δημοσιότητα και πίεση όταν αναφερόμαστε σε ένα τραγούδι των ταινιών James Bond. Ερωτεύτηκα όμως το κομμάτι και ο Paul είχε μερικές πολύ καλές ιδέες για αυτό, που μόνο ένας άμυαλος δεν θα το έκανε. Επίσης ήταν πολύ διασκεδαστική η σύντομη συγγραφή του που την έκανε συναρπαστική. Όταν γράψαμε τις συγχορδίες ήταν μια από τις πιο περήφανες στιγμές της ζωής μου. Θα χτενίζω τα μαλλιά μου όταν θα είμαι 60 χρονών και θα διηγούμαι πως υπήρξα και εγώ ένα Bond-girl κάποτε!».

Adele – Skyfall (Lyric Video)

 tralala