5 Οκτ 2012

Ο Chris Brown χώρισε και βγήκε για τρίτη μέρα ραντεβού με τη Rihanna!

Αν δεν έχει γίνει ήδη, προφανώς πάμε για επανασύνδεση!
Η Rihanna και ο Chris Brown βγήκαν για τρίτη συνεχόμενη μέρα. Αυτή τη φορά παρακολούθησαν τη συναυλία του Jay Z στο Μπρούκλιν. Τώρα θα έχουν και το ελεύθερο να είναι και πάλι μαζί αφού η σύντροφος του Chris Brown, η Karrueche Tran, αποφάσισε να τον χωρίσει ακριβώς επειδή τον τελευταίο καιρό βγαίνει με τη Rihanna. Ο τραγουδιστής εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ουσιαστικά δηλώνει ότι εκείνος ήταν που αποφάσισε το χωρισμό. «Αποφάσισε να είμαι μόνος μου για να ασχοληθώ με την καριέρα μου. Αγαπώ πολύ την Karrueche και δεν θέλω να τη βλέπω να πονάει για τη φιλία μου με την Rihanna. Θα προτιμήσω λοιπόν να είμαι μόνος για να μπορέσουμε και οι δύο να συνεχίσουμε τη ζωή μας», ανέφερε ο Brown.

gossip-tv