20 Φεβ 2014

Θέλξη Φωτογραφίζεται στον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης της

Θέλξη
Δύο μόλις μήνες πριν γίνει για πρώτη φορά μητέρα, η Θέλξη ανοίγει την καρδιά της στο HELLO! και περιγράφει την πιο ευτυχισμένη περίοδο στη ζωή της. Σε λίγο καιρό θα κρατά στην αγκαλιά της την κόρη της, κάτι που είναι ξεκάθαρο ότι μονοπωλεί το μυαλό της αλλά και εκείνο του επιχειρηματία συντρόφου της, Παύλου Γιαβή.

Διανύετε μια πολύ ευτυχισμένη στη ζωή σας καθώς σε δύο περίπου μήνες θα γίνετε για πρώτη φορά μητέρα. Ονειρευόσασταν πάντοτε αυτήν τη στιγμή;
Πάντα λάτρευα τα παιδιά. Από μικρό κοριτσάκι με γοήτευαν και δεν έχανα την ευκαιρία να βρίσκομαι σε σπίτια όπου υπήρχαν μωρά και να παίζω με τις ώρες μαζί τους. Είναι φυσικό λοιπόν να διανύω όντως την πιο ευτυχισμένη περίοδο στη ζωή μου, αφού το όνειρο γίνεται πραγματικότητα και σε λιγο καιρό θα κρατάω στην αγκαλιά μου το κοριτσάκι μου.

Οι γυναίκες καλλιτέχνες έχουν πάντα την ανασφάλεια ότι μια εγκυμοσύνη μπορεί να τις πάει πίσω. Σας πέρασε καθόλου αυτό από το μυαλό ως σκέψη;
Πρόκειται για μια πολύ γλυκιά και γεμάτη προσμονή περίοδο στην οποία δεν χωράνε ανασφάλειες και δεύτερες σκέψεις γι’ αυτή την επιλογή μου.

Αργήσατε να μιλήσετε δημόσια γι’ αυτό το χαρμόσυνο γεγονός.
Θα μπορούσα να μην το είχα ανακοινώσει και καθόλου και απλώς κάποια στιγμή να με βλέπατε με ένα μωράκι στην αγκαλιά. Σε καμία περίπτωση δεν θα χρησιμοποιούσα την εγκυμοσύνη μου για προβολή όπως ποτέ δεν έχω προβάλει την προσωπική μου ζωή. Αναγκάστηκα να το κάνω όμως τώρα γιατί γράφτηκαν και αναπαράχθηκαν διάφορες ανακρίβειες από ανθρώπους που δεν σεβάστηκαν το γεγονός ότι δεν ήμουν έτοιμη να ανακοινώσω οτιδήποτε.


Με το σύντροφό σας, Παύλο Γιαβή ήταν ένας κεραυνοβόλος έρωτας;
Δεν πιστεύω στον κεραυνοβόλο έρωτα ούτε στον έρωτα με την πρώτη ματιά. Τουλάχιστον εμένα δεν μου έχει τύχει. Πιστεύω στον έρωτα. Ο Παύλος με κέρδισε στην πορεία. Είχε έναν μοναδικό τρόπο προσέγγισης.

Τι αγαπάτε πιο πολύ σε εκείνον;
Όλες εκείνες τις λεπτομέρειες που τον κάνουν ξεχωριστό, ενδιαφέροντα και μοναδικό.

Πώς τού ανακοινώσατε ότι θα γίνει πατέρας;
Εκείνος το κατάλαβε πρώτος και μπήκα στη διαδικασία να το ψάξω. Τελικά είχε δίκιο!