20 Φεβ 2014

Βίκυ Κάβουρα Όσα είπε για τη σχέση της με τον Νίκο Οικονομόπουλο

Βίκυ Κάβουρα
Η Βίκυ Κάβουρα ήταν η καλεσμένη της Τατιάνας Στεφανίδου στο «Μίλα» το απόγευμα της Τετάρτης. Η γνωστή ηθοποιός μίλησε για το πώς διαχειρίστηκε τη δημοσιοποίηση της σχέσης της με τον Νίκο Οικονομόπουλο, την «εισβολή» των media στην προσωπική της ζωή, ενώ αναφέρθηκε και στον καινούριο της ρόλο στην καθημερινή σειρά του Mega, «Κλεμμένα Όνειρα».

Πώς αισθάνθηκε όταν είδε για πρώτη φορά φωτογραφίες με τον σύντροφό της, Νίκο Οικονομόπουλο, δημοσιευμένες στα περιοδικά; «Ήταν η πρώτη φορά που είδα τον εαυτό μου σε περιοδικά και έγινε το μάτι μου "γαρίδα". Τρόμαξα πολύ κι έχω αλλάξει πολύ τη συμπεριφορά μου, σχετικά με τον τρόπο που μιλάω, τις συνεντεύξεις που δίνω...Φοβήθηκα κι αισθάνθηκα ότι με "βιάζουν" να μάθει ο μπαμπάς κάτι που δεν ήθελα - και μάλιστα με τον τρόπο που έγινε. [...] Ήμουν σίγουρη ότι δεν ήθελα να το μάθουν με αυτόν τον τρόπο οι γονείς μου», εξομολογήθηκε η Βίκυ Κάβουρα.

Η Βίκυ Κάβουρα και ο Νίκος Οικονομόπουλος σε πρόσφατη πρωινή τους έξοδο

Όταν η Τατιάνα Στεφανίδου είπε στη γνωστή ηθοποιό ότι η δημοσιότητα είναι θέμα συνήθειας, εκείνη απάντησε: «Εγώ νομίζω ότι παθαίνω κάθε φορά σοκ. Εκεί είναι που σκέφτεσαι: “τι να κάνω, να κάτσω στο σπίτι;”. Αλλά δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, γιατί έτσι χαλάς την ισορροπία σου», ενώ όταν η παρουσιάστρια του Star προσπάθησε να τη ρωτήσει λεπτομέρειες για τη σχέση της με τον Νίκο Οικονομόπουλο, η Βίκυ Κάβουρα -εμφανώς αμήχανη- σχολίασε: «Δεν θέλω να μιλάω. Όσο δυνατό είναι αυτό που νιώθω μέσα μου γι' αυτόν τον άνθρωπο, όσο μιλάω γι' αυτό νιώθω ότι το κάνω πιο “φθηνό”».

Τέλος, στην ερώτηση τι είναι αυτό που την ελκύει σε έναν άντρα, είπε χαρακτηριστικά: «Δεν μπορείς να πεις γενικά για αυτά τα πράγματα όταν είσαι ερωτευμένη, δεν γίνεται!», ενώ για το αν θα ήθελε να κάνει δική της οικογένεια, απάντησε: «Πιστεύω ότι μέχρι τα 30 μου θέλω να έχω κάνει παιδάκια. Το θέλω και πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από την οικογένεια».