27 Ιαν 2014

Γιάννης Πλούταρχος «Ναι, ο γάμος μου πέρασε κρίση»

Γιάννης Πλούταρχος
Για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μέσα στην προσωπική του πορεία, την ιδιαίτερη σχέση που έχει με τη σύζυγό του, Μαρία, και τα πέντε παιδιά τους, αλλά και τις επιθέσεις που δέχτηκε τους τελευταίους μήνες μίλησε ο Γιάννης Πλούταρχος στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly»

Ο διάσημος τραγουδιστής εξομολογήθηκε πως η σχέση με τη σύζυγό του στο παρελθόν κλονίστηκε: «Περάσαμε κρίση με τη Μαρία, όχι όμως για πράγματα που αφορούσαν εμάς, αλλά τους συγγενείς, όπως συμβαίνει σε κάθε γνήσια ελληνική οικογένεια. Οι Μεσόγειοι είμαστε θερμοί λαοί και έχουμε εκρήξεις. Ως ζευγάρι, ποτέ δεν φτάσαμε στα όρια, γιατί ξέρουμε και οι δύο να υποχωρούμε», ενώ συμπλήρωσε: «Δεν χωρίσαμε ποτέ. Είναι ο άνθρωπός μου. Η σχέση μας έχει περάσει πλέον σε ένα άλλο επίπεδο. Ήμουν πολύ τυχερός άντρας που την είχα δίπλα μου.Είναι μια σύγχρονη γυναίκα και παρ’ όλα αυτά έχει κάνει πέντε παιδιά. Δεν είναι εύκολο πράγμα. Είναι στήριγμα. Βρίσκεται πάντα δίπλα μου και είναι έτοιμη να δώσει τα πάντα για την οικογένειά της».

Σχετικά με την πολύκροτη υπόθεση των ελέγχων του ΣΔΟΕ στα οικονομικά του στοιχεία, ο Γιάννης Πλούταρχος ξεκαθάρισε: «Αυτό έχει πάρει το δρόμο του. Σε λίγο καιρό θα απαντήσω και ο κόσμος θα καταλάβει την αλήθεια. Θέλω να είμαι ειλικρινής με το κοινό μου, γιατί έχω πολύ μεγάλη ευθύνη. Περνάμε δύσκολες καταστάσεις».


Στη συνέχεια, ο διάσημος τραγουδιστής θυμήθηκε ένα δυσάρεστο περιστατικό που τον έφερε ένα βήμα πριν τον θάνατο: «Δεκατριών χρόνων, έπεσα με το αυτοκίνητο μέσα σε ένα ποτάμι. Ήταν ξημερώματα της Αγίας Παρασκευής. Πήγαινα τον πατέρα μου στο εργοστάσιο. Επειδή πότιζα τα χωράφια –ως γνωστό, οι αγρότες ποτίζουν βράδυ, γιατί τον Αύγουστο με τα μελτέμια μόνο εκείνη την ώρα κοπάζει ο αέρας–, δεν είχα κοιμηθεί επί τέσσερις νύχτες. Οδηγούσα από επτά ετών. Έτσι ήταν τα πράγματα στην επαρχία τότε. Πήγα τον πατέρα μου στο διπλανό χωριό να πάρει το λεωφορείο και στο γυρισμό με έπιασε υπνηλία και έπεσα στο ποτάμι. Μόλις κατάφερα να απεγκλωβιστώ, διαπίστωσα ότι είχε διαλυθεί το αυτοκίνητο. Πήγα με τα πόδια στο σπίτι μου, που βρισκόταν δύο χιλιόμετρα μακριά. Στο δρόμο έκλαιγα και έλεγα “Θεέ μου, κατέστρεψα το αυτοκίνητο. Πώς θα πηγαίνουμε στις λαϊκές”. Το αυτοκίνητο ήταν το μέσο της μόνης πηγής εισοδήματός μας. Φτάνοντας στο σπίτι, φώναζα “Μάνα, βγες έξω. Έπεσα με το αυτοκίνητο”. Εκείνη μου απάντησε “Δεν με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο. Αρκεί που είσαι καλά”. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ήρθε ο πατέρας μου από τη δουλειά και μου είπε “Θα βάλουμε γραμμάτια να πάρουμε άλλο”. Εγώ αρνιόμουν να μπω μέσα και εκείνος επέμενε “Όχι. Θα το οδηγήσεις εσύ”».

Ποια είναι η δική του, όμως, σχέση με τα πέντε του παιδιά; Ο Γιάννης Πλούταρχος επεσήμανε: «Τι άλλο; Θα έδινα με χαρά τη ζωή μου για ένα από τα πέντε παιδιά μου!».

Ο ίδιος, επίσης, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της πορείας του: «Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν φτώχεια. Είχα την τύχη να μεγαλώσω σε μια εξαιρετική οικογένεια. Ήταν φτωχοί, αλλά πολύ καλοί άνθρωποι. Δούλευα από έξι ετών. Έκανα αρκετές προσπάθειες να έρθω στην Αθήνα. Σημασία έχει ότι βρήκα το δρόμο μου. Αυτό κρατώ», τονίζοντας παράλληλα: «Θυμάμαι κάποτε είχαμε μείνει με ένα εικοσάρικο με τη γυναίκα μου για τρεις ημέρες. Της έλεγα “Έχει ο Θεός! Μην είσαι χαζή. Θα ξημερώσει μια καινούργια ημέρα”. Πιστεύω ότι κάτι με προστατεύει. Δεν αφήνω τις καταστάσεις να με επηρεάσουν. Έχει τύχει να σκεφτώ αρνητικά, αμέσως όμως διώχνω καθετί κακό μακριά μου».