29 Δεκ 2013

FlashBack σε ό,τι αγαπήσαμε:Καίτη Γαρμπή – Στάθης Ραφτόπουλος ”Ισόβιος δεσμός” (2006)

Το 2006 η Καίτη Γαρμπή κυκλοφόρησε το album ”Πώς αλλάζει ο καιρός” στο οποίο περιλαμβάνεται και το ντουέτο με το Στάθη Ραφτόπουλο ”Ισόβιος δεσμός” το οποίο έγινε και το πρώτο single του δίσκου.
Η συνεργασία των δυο καλλιτεχνών προέκυψε με αφορμή το Fame Story 4 στο οποίο συμμετείχαν, η Καίτη Γαρμπή ως κριτής και ο Στάθης Ραφτόπουλος ως διαγωνιζόμενος. Το κομμάτι είναι σε στίχους και μουσική του Πήγασου.


Καίτη-Γαρμπή---Στάθης-Ραφτόπουλος-Ισόβιος-δεσμός--(2006)Καίτη Γαρμπή – Στάθης Ραφτόπουλος ”Ισόβιος δεσμός” (2006)
Στίχοι/Μουσική: Πήγασος

Στίχοι:
Καταδικάζεσαι
Σε ισόβιο δεσμό να με νοιάζεσαι
Τη δική μου αγκαλιά να χρειάζεσαι
Και μαζί μου όλα να τα μοιράζεσαι
Στη ζωή παντοτινά
Καταδικάζεσαι
Στον γλυκό τον ερωτά μου να χάνεσαι
Μες τα δυο μου χέρια να ξεκουράζεσαι
Τη ζωή σου μόνο να την φαντάζεσαι
Δίπλα μου παντοτινά
Ααααααααα
Τώρα που σ’ έχω αγκαλιά
Κράτα με ακόμα πιο σφιχτά
Γλυκά φυλάκισέ με
Και καταδίκασέ με
Ααααααααα
Και μια ζωή να σ’ αγαπώ
Σ’ ένα ισόβιο δεσμό
Γλυκά φυλάκισέ με
Και καταδίκασέ με



Εμφάνιση στο show του Fame Story 4:

www.tralala.gr