26 Δεκ 2013

FlashBack σε ό,τι αγαπήσαμε: Άννα Βίσση- Σάκης Ρουβάς ‘Σε θέλω, με θέλεις’ (1997)

Ένα ντουέτο που χωρίς αμφιβολία έχει μείνει στην ιστορία είναι το ”Σε θέλω, με θέλεις” της Άννας Βίσση και του Σάκη Ρουβά.
Περιλαμβάνεται στο album της Άννας Βίσση ‘Τραύμα’ το οποίο κυκλοφόρησε το 1997 από τη Sony BMG. Οι στίχοι και η μουσική ανήκουν στο Νίκο Καρβέλα.













Άννα-Βίσση--Σάκης-Ρουβάς-Σε-θέλω,-με-θέλεις-(1997)
Άννα Βίσση- Σάκης Ρουβάς ‘Σε θέλω, με θέλεις’
Στίχοι/Μουσική: Νίκος Καρβέλας
Εμφάνιση στο Χάος 1997
Εμφάνιση στο Αθηνών Αρένα 2010

Στίχοι:
Εγώ δεν είμαι ο Θεός
είμαι απλά ένας θνητός
και υποφέρω, γιατί σε θέλω
Κι εγώ που ήμουν δυνατή
δεν έχω άλλη επιλογή
και υποφέρω, γιατί σε θέλω
Σε θέλω, με θέλεις
γιατί να το σκεφτόμαστε
σε θέλω πολύ, με θέλεις κι εσύ
γιατί δεν παντρευόμαστε
Το ξέρω δεν είναι σωστό
μα πες μου κι εσύ τι να κάνω
σου λέω πως αν δε σε δω
αισθάνομαι πως θα πεθάνω
Το ίδιο νιώθω κι εγώ
η σκέψη σου μ’ εξουσιάζει
το ξέρω πως δεν είναι σωστό
μα τίποτα πια δε με νοιάζει
Σε θέλω, με θέλεις;