28 Δεκ 2013

FlashBack σε ό,τι αγαπήσαμε:Μάκης Χριστοδουλόπουλος – Λίτσα Διαμάντη ”Ένας έρωτας μεγάλος” (1991)

Το 1991 η Λίτσα Διαμάντη κυκλοφόρησε το album ”Ένας έρωτας μεγάλος” όπου βρίσκεται το ομώνυμο και όλο νόημα ντουέτο με το Μάκη Χριστοδουλόπουλο.
Οι στίχοι του κομματιού ανήκουν στην Εύη Δρούτσα και η μουσική στον Αλέξη Παπαδημητρίου.
Μάκης-Χριστοδουλόπουλος---Λίτσα-Διαμάντη-Ένας-έρωτας-μεγάλος-(1991)
Μάκης Χριστοδουλόπουλος – Λίτσα Διαμάντη ”Ένας έρωτας μεγάλος” (1991)
Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου

Στίχοι:
[Χριστοδουλόπουλος]:
Μου ρίχνεις ευθύνες λες κι έφταιξα εγώ
που χάσαμε χρόνια αγάπης.
[Διαμάντη]:
Σου ρίχνω ευθύνες, τι άλλο να πω;
Περίμενα τόσο για νά ‘ρθεις.
[Χριστοδουλόπουλος]:
Ο πόνος τις νύχτες γινόταν βαρύς,
έτσι περνούσαν οι μήνες.
[Μαζί]:
Μονάχος,
μονάχη,
γι’ αυτό μη μου ρίχνεις ευθύνες.
Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος
κι εσύ κολλάς σε κάτι πράγματα μικρά.
Καρδιά μου, όλα επιτρέπονται τη νύχτα
και οι ευθύνες είναι λόγια περιττά.
[Χριστοδουλόπουλος]:
Μου ρίχνεις ευθύνες, μα ξέχνα το πια.
Τις μέρες που χάσαμε δως μου.
[Διαμάντη]:
Σου ρίχνω ευθύνες, μα ξέρεις καλά
πως θα ‘σαι για πάντα δικός μου.
[Χριστοδουλόπουλος]:
Πληγές η αγάπη κρατούσε ανοιχτές,
έτσι περνούσαν οι μήνες.
[Μαζί]:
Μονάχος,
μονάχη,
γι’ αυτό μη μου ρίχνεις ευθύνες.
Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος…
www.tralala.gr