14 Δεκ 2013

Ελεονώρα Μελέτη Το ξέσπασμα για τον πόλεμο που δέχτηκε & οι αιχμές της Γερμανού για τον Alpha

Ελεονώρα Μελέτη
Η Ελεονώρα Μελέτη ήταν η καλεσμένη στην εκπομπή «Η Γερμανού Ξανάρχεται», το βράδυ της Παρασκευής, και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον πόλεμο που δέχτηκε όταν παρουσίαζε τον «Πρωινό Καφέ» στον ΑΝΤ1, ενώ η Ναταλία Γερμανού άφησε και κάποιες σαφείς αιχμές για την πρώην τηλεοπτική της στέγη, τον Alpha. 

Σε συνέχεια της πρόσφατης δήλωσής της, στην οποία ανέφερε ότι οι μεσημεριανές εκπομπές που παρουσίαζαν η Κατερίνα Καραβάτου και η Φαίη Σκορδά τη «σταύρωναν» καθημερινά, η παρουσιάστρια του Star επεσήμανε: «Είπα κάτι που είναι αλήθεια. Δεν λέω κάτι που δεν έχει γίνει. Έλεγαν ότι έφταιγα για τα πάντα, ενδεχομένως να έφταιγα και για την οικονομική ύφεση της Ελλάδας. Υπήρχε πάντα ένα 45λεπτο αφιερωμένο στο τι έχω κάνει λάθος. Δεν ακούστηκε ποτέ τι έχω κάνει σωστά, τι έχω πετύχει, τι κατάφερα. Δεν ακούστηκε ποτέ η πολύ θετική πορεία του “Καφέ” τα πρώτα χρόνια. Ακούστηκε μόνο το παραπάτημα ή που είχα κάνει ή που θα ήθελαν να έχω κάνει ή που έβλεπαν ότι είχα κάνει».

Ωστόσο, η ίδια τόνισε: «Δεν το προσωποποιώ. Στεναχωρήθηκα τις προάλλες που έβλεπα στα blogs για την αντίδραση της Κατερίνας Καραβάτου και το σοκ από αυτά που είπα. Γιατί σοκαρίστηκε; Δεν το είπα για την Κατερίνα. Είναι μια πραγματικότητα που συνέβαινε. Στη συγκεκριμένη δε εκπομπή έχω στείλει και εξώδικο και είχα απαγορεύσει να με παίζουν. Είχαν παίξει τόσο άσχημο και προσβλητικό τρόπο μια φωτογράφιση που είχα κάνει, την ίδια περίοδο που εγώ είχα σχέση και αυτή η σχέση είχε μια οικογένεια. Είχαν ακουστεί τόσο άσχημοι χαρακτηρισμοί που έπρεπε να υπερασπιστώ τον εαυτό μου».

Μάλιστα, η Ναταλία Γερμανού ρώτησε ευθέως την Ελεονώρα Μελέτη αν πέρασε από το μυαλό της ότι τα σκληρά σχόλια της μεσημεριανής τότε εκπομπής του Alpha «Κους Κους Το Μεσημέρι» είχαν κατευθυντήρια γραμμή ώστε να χτυπήσουν την αντίπαλη πρωινή εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, που μόλις είχε μετακομίσει στον σταθμό αυτό.

Τότε, η γνωστή παρουσιάστρια απάντησε: «Στο κοντρόλ καμιάς εκπομπής δεν μπορώ να βρίσκομαι […] Στη δική μου εκπομπή δεν υπάρχουν τέτοια. Αρνούμαι εγώ. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, δεν βρίσκω λόγο να το κάνω. Ένα ρεπορτάζ μπορεί να πουλήσει και χωρίς κακία, εγώ αυτό πίστευα από την αρχή. Υπήρξε μια περίοδος, όμως, στη ζωή μου που πραγματικά όσο και αν ήρθα αντιμέτωπη με τον εαυτό μου και έκανα την αυτοκριτική μου μπροστά στον καθρέφτη, υπήρξαν περίοδο που παραδεχόμουν τα λάθη μου και τα διόρθωνα. Η κριτική πάντα έχει να σου δώσει κάτι, ακόμα και αυτή που γίνεται με τον πιο ύπουλο τρόπο. Αρκεί να έχεις τη ψυχραιμία να την ακούσεις. Έφτασε ένα σημείο, όμως, που λέγονταν πράγματα που έβγαζαν εμπάθεια. Δεν με ενδιαφέρει ποιος την έβγαζε και γιατί, ίσως η τηλεόραση ήταν τέτοια τότε και απλά shit happens… Έτσι έπρεπε να γίνει».