Της Αναστασίας Σπυριδάκη
Μια
πρωτοπόρο δράση εγκαινίασαν οι μαθητές της Α’ τάξης του Λυκείου
Μύρινας, στο πλαίσιο του νέου μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας. Οι
μαθητές του Σχολείου συνδέθηκαν απ’ευθείας, μέσω Skype,
με την Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, απ’όπου και
ενημερώθηκαν για τη δράση της και για τους κινδύνους του διαδικτύου.
Οι
15 μαθητές από τη Λήμνο αποδείχθηκαν εξαιρετικοί συνομιλητές με τα
στελέχη και τους υπευθύνους της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ενώ
σύμφωνα με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς, Κατερίνα Κυριάκου και ‘Αντζελα
Κονιδάρη, από την πρώτη στιγμή θετικότατος στην πρόταση των μαθητών από
τη Λήμνο ήταν και ο διοικητής της Υπηρεσίας, Μάνος Σφακιανάκης.
Οι
μαθητές ήταν εκείνοι που σκέφτηκαν να έχουν μια ζωντανή επαφή μέσω
τηλεδιάσκεψης, ώστε να ενημερωθούν σε πραγματικό χρόνο, αλλά και για να
λύσουν όλες τους τις απορίες.
Η
εκπαιδευτικός Κατερίνα Κυριάκου τόνισε στο «Ε»: «Τα παιδιά προσπάθησαν
να βρουν τρόπους για μια καλύτερη επικοινωνία, καθώς έτσι ενημερωθήκαμε
για το πώς λειτουργεί η Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Τα ίδια
τα παιδιά σκέφτηκαν ότι θα ήταν πολύ καλύτερα να γινόταν μια
τηλεδιάσκεψη. Απευθυνθήκαμε στην Υπηρεσία και βρήκαμε θετικότατη
ανταπόκριση, και μέσα σε μια περίπου εβδομάδα οργανώσαμε αυτή την
επικοινωνία. Το συγκεκριμένο μάθημα είναι πολύ σημαντικό και ιδιαίτερα
σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα ίδια τα παιδιά προετοίμασαν όλο το
ερωτηματολόγιο και έγινε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.
Oι
αστυνομικοί της Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
εντυπωσιάστηκαν από το υψηλό επίπεδο γνώσης των μαθητών για το
διαδίκτυο, καθώς τα ερωτήματα που έθεσαν οι 15 μαθητές και μαθήτριες για
τους ελλοχεύοντες κινδύνους και για τα οφέλη του διαδικτύου ήταν πολύ
εύστοχα και ουσιαστικά.
Το
εγχείρημα παρουσίασε μεγάλη επιτυχία και σύμφωνα με πληροφορίες, από
την Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προσανατολίζονται στη
συνέχιση μιας τέτοιας προσπάθειας και με άλλα σχολεία της χώρας. Η αρχή
μιας πρωτότυπης, διαδραστικού χαρακτήρα επικοινωνίας με μαθητές είχε το
καλύτερο αποτέλεσμα, ειδικότερα σε σχολείο της παραμεθορίου, και έδωσε
την ιδέα στη διοίκηση της Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ώστε
το εγχείρημα αυτό να συνεχιστεί και να επεκταθεί σε πολλά σχολεία της
χώρας, ενώ η Υπηρεσία μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρονική επικοινωνία,
ταυτόχρονα, με δέκα τουλάχιστον σχολεία στην Ελλάδα.
Εφημερίδα Εμπρός
Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011
Αριθμός φύλλου 3447