26 Σεπ 2011

Milan Fashion Week: Τι είδαμε στο τελευταίο show της σειράς D&G

από την Αφροδίτη Γκόγκογλου


Οι Domenico Dolce και Stefano Gabbana έριξαν εντυπωσιακά την αυλαία

Οι φήμες που κυκλοφορούσαν από τον Μάρτιο, για την διακοπή της σειράς D&G από το σχεδιαστικό δίδυμο επιβεβαιώθηκαν δευτερόλεπτα μετά το τέλος του show τους το απόγευμα της Πέμπτης. Μόλις το τελευταίο μοντέλο, ντυμένο με ένα κίτρινο, gypsy φόρεμα, αποχώρησε από το catwalk, οι Domenico Dolce και Stefano Gabbana ενημέρωσαν τους fashion editors, μέσω e- mail, ότι αυτό θα ήταν το τελευταίο show τους για τα D&G.



Για 17 χρόνια, τα D&G υπήρξαν μία πολύ κερδοφόρα σειρά που φημιζόταν (και έγινε διάσημη εξαιτίας) των extreme, θεματικών της συλλογών –στα catwalks του έχουν περπατήσει, μεταξύ άλλων, cowgirls και σκιέρ-, επιτυχαίνοντας υψηλότατες πωλήσεις σε κάθε λογής προϊόντα: από τα ρούχα και τα γυαλιά μέχρι τα ρολόγια και τα αρώματα με την υπογραφή του. Πλέον, όπως είπε ο Stefano Gabbana στην Daily Telegraph, το σχεδιαστικό δίδυμο έχει κουραστεί από τις μεγάλες αλλαγές, δύο φορές τον χρόνο, μόνο για να δημιουργεί έντονες εντυπώσεις. «Στο μέλλον, θέλουμε να δουλεύουμε πάνω σε ένα στυλ μόνο. Είμαι πλούσιος. Είμαι διάσημος, ok, αλλά και οι δύο δουλεύουμε επειδή το αγαπάμε. Ήρθε η ώρα να σχεδιάζουμε μία φορά ανά σεζόν, γιατί όταν θα πεθάνουμε θα θέλαμε, στην συνείδηση του κόσμου να μείνει ένα, αναγνωρίσιμο label». Ο Domenico Dolce πρόσθεσε: «Δεν θέλουμε να είμαστει οι πλουσιότεροι του νεκροταφείου. Λατρεύουμε τις τάσεις, αλλά θέλουμε να διατηρήσουμε την διάθεση και το στυλ μας. Αν κάποιοι το εκτιμούν, ωραία. Αν όχι, είμαστε ok με αυτό».

Δ

Το show, αν και, μετά την ανακοίνωση- βόμβα, θα μπορούσε να έχει μία αίσθηση νοσταλγίας, ήταν, ταυτόχρονα, δυναμικό και χαρούμενο. Αισθητά πιο εκλεπτυσμένη από αυτές των προηγούμενων δύο σεζόν, η συλλογή ήταν πολύχρωμη, θηλυκή και διασκεδαστική. Κλασικά φουλάρια, τα prints των οποίων παρέπεμπαν σε αυτά του οίκου Hermès, τυλίχτηκαν υπό μορφή ρούχων, γύρω από τα σώματα των μοντέλων, «αγκάλιασαν» τα τακούνια των παπουτσιών και δέθηκαν στον αστράγαλο, έγιναν μανίκια, σορτς και μπλούζες. Όλα σε μία πανδαισία χρωμάτων (εκτυφλωτικά ροζ, πράσινα, κίτρινα, κόκκινα, τυρκουάζ, πορτοκαλί και χρυσά) και prints (εκτός από τα κλασικά, κατά τόπους είδαμε στοιχεία πουά, και λεοπάρ). Παρά τον αυθορμητισμό που μπορεί να συμβολίζει ένα φουλάρι δεμένο ως ρούχο, η συλλογή κάθε άλλο παρά casual ήταν. Παρόλα αυτά, η αντίθεση μεταξύ των διαφορετικών σχεδίων ήταν εντυπωσιακή. Όλη η συλλογή έδινε μία πολύ «ζωντανή», χαρούμενη, ολοκληρωμένη αίσθηση, σύμφωνη με τους κανόνες που διέπουν τα κύκνεια άσματα.

http://www.stylista.gr/