Την ανάγκη μετακίνησης του κέντρου βάρους των μεταφορών από τις οδικές,
στον σιδηρόδρομο και τις «λεωφόρους» της θάλασσας, αλλά και την
αντιμετώπιση των ελλείψεων που διαπιστώνονται στις υποδομές μεταφοράς
στη Μεσόγειο, υπογραμμίζουν μελέτες που εκπονήθηκαν στο πλαίσιο του
ευρωπαϊκού έργου Losamedchen, στο οποίο μετέχει ως εταίρος το
Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ). Αντικείμενο του
έργου είναι η βελτίωση των μεταφορών των χημικών προϊόντων στην περιοχή
της Μεσογείου.
Κατά την παρουσίαση των μελετών στη Μάλτα, καταγράφηκαν επίσης οι ελλείψεις και τα προβλήματα των σιδηροδρομικών μεταφορών, αλλά και η υστέρηση της αποτελεσματικότητας των λιμανιών της Μεσογείου, έναντι αυτών της Βόρειας Ευρώπης.
Υπογραμμίζοντας τις ελλείψεις στις υποδομές μεταφορών στη Μεσόγειο, εκπρόσωποι των εταίρων του έργου σημείωσαν ότι η ανάπτυξή τους, θα μπορούσε να οδηγήσει σε βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των τοπικών επιχειρήσεων και σε μεγαλύτερη ασφάλεια των μεταφορών.
Το ΕΒΕΘ με ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι η Μεσόγειος είναι κλειστή θάλασσα και ένα ατύχημα θα μπορούσε να επιφέρει σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις στις πληγείσες περιοχές. Προσθέτει δε, ότι το ένα τρίτο της παγκόσμιας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων γίνεται από τη Μεσόγειο, ενώ κατά την τελευταία δεκαετία η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αυξάνεται διαρκώς και μάλιστα με έντονους ρυθμούς.
Μεταξύ άλλων, στην εκδήλωση της Μάλτας παρουσιάστηκαν και βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούν επιχειρήσεις στη μεταφορά χημικών στη Μεσόγειο, στις οποίες συμπεριλήφθησαν και δύο βορειοελλαδικές.
Επικεφαλής εταίρος του έργου LOSAMEDCHEM είναι η Επαρχιακή Αυτοδιοίκηση της Νοβάρα (Ιταλία) και στο σχήμα συμμετέχουν συνολικά εννέα εταίροι, ενώ το project συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
http://www.protothema.gr/
Κατά την παρουσίαση των μελετών στη Μάλτα, καταγράφηκαν επίσης οι ελλείψεις και τα προβλήματα των σιδηροδρομικών μεταφορών, αλλά και η υστέρηση της αποτελεσματικότητας των λιμανιών της Μεσογείου, έναντι αυτών της Βόρειας Ευρώπης.
Υπογραμμίζοντας τις ελλείψεις στις υποδομές μεταφορών στη Μεσόγειο, εκπρόσωποι των εταίρων του έργου σημείωσαν ότι η ανάπτυξή τους, θα μπορούσε να οδηγήσει σε βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των τοπικών επιχειρήσεων και σε μεγαλύτερη ασφάλεια των μεταφορών.
Το ΕΒΕΘ με ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι η Μεσόγειος είναι κλειστή θάλασσα και ένα ατύχημα θα μπορούσε να επιφέρει σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις στις πληγείσες περιοχές. Προσθέτει δε, ότι το ένα τρίτο της παγκόσμιας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων γίνεται από τη Μεσόγειο, ενώ κατά την τελευταία δεκαετία η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αυξάνεται διαρκώς και μάλιστα με έντονους ρυθμούς.
Μεταξύ άλλων, στην εκδήλωση της Μάλτας παρουσιάστηκαν και βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούν επιχειρήσεις στη μεταφορά χημικών στη Μεσόγειο, στις οποίες συμπεριλήφθησαν και δύο βορειοελλαδικές.
Επικεφαλής εταίρος του έργου LOSAMEDCHEM είναι η Επαρχιακή Αυτοδιοίκηση της Νοβάρα (Ιταλία) και στο σχήμα συμμετέχουν συνολικά εννέα εταίροι, ενώ το project συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
http://www.protothema.gr/