Στους καταναλωτές αρέσει να γυμνάζονται παρέα με διάσημους γυμναστές της tv
Η αυστηρή τηλε-γυμνάστρια Τζίλιαν Μάικλς (στο κέντρο) επί τω έργω.
Ανθηση παρουσιάζουν παγκοσμίως οι πωλήσεις των DVD γυμναστικής και γενικώς «ευεξίας», κόντρα στην γενική κάμψη του οπτικοακουστικού κλάδου λόγω του κορεσμού του αγοραστικού κοινού, αλλά και της πειρατείας.
Τα βίντεο με γυμναστικές ασκήσεις, γνωστά στις ΗΠΑ και ως «Workout DVDs» διατηρούν υψηλό ρυθμό πωλήσεων, καθώς οι καταναλωτές αρέσκονται να ακολουθούν - ή έστω να…παρακολουθούν στην TV τους - ένα πρόγραμμα ασκήσεων με την υπογραφή ενός επώνυμου personal trainer, αλλά και να γυμνάζονται ή να χορεύουν στο καθιστικό τους με κάποιον σταρ για εικονικό παρτενέρ.
«Έχουμε σίγουρα δει μία αύξηση στις πωλήσεις των συγκεκριμένων DVD τα τελευταία χρόνια. Θα έλεγα ότι αυτή η τάση άρχισε το 2005» είπε η Κάισα Βίκμαν, υποδιευθύντρια marketing και fitness στο στούντιο «Lionsgate», που έχει τη βάση του στην Καλιφόρνια.
Η Βίκμαν θεωρεί ότι εκπομπές όπως το ριάλιτι αδυνατίσματος «The Biggest Loser» και το γνωστό και στην Ελλάδα χορευτικό «Dancing with the Stars» ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για αυτή την ανάπτυξη. «Οι θεατές βλέπουν τους συμμετέχοντες σε τηλεοπτικές εκπομπές να χάνουν βάρος και νιώθουν ότι μπορούν και εκείνοι να ζήσουν την ίδια εμπειρία στο σπίτι με αυτά τα προϊόντα», είπε.
Τα DVD «ευεξίας» είναι αυτά τα οποία ουσιαστικά προσφέρουν στήριξη στην κατηφορική τάση των συνολικών πωλήσεων DVD. Η εταιρεία Nielsen, η οποία παρακολουθεί λιανικές πωλήσεις το 2010 είπε ότι οι πωλήσεις των βίντεο «ευεξίας» είχαν αυξηθεί κατά 7% για την ίδια περίοδο. Στην κορυφή αυτών των DVD βρίσκεται το «Jillian Michaels: 30 - Day Shred», μία έντονη σειρά ασκήσεων από τον αυστηρό γυμναστή του «The Biggest Loser.»
Το προαναφερθέν σημειώνει τεράστια επιτυχία σε μεγάλη γκάμα αγοραστών. Η Βίκμαν το αποδίδει στο γεγονός ότι έλκει ανθρώπους κάθε γένους και ηλικίας. «Παίζουν σίγουρα τον ρόλο τους τα μέσα ενημέρωσης και η κουλτούρα της ποπ μουσικής, που εστιάζουν στην υγεία, την ευεξία και την ευημερία» αναφέρει η Βίκμαν. «Έτσι, πολύς κόσμος αναζητεί την δυνατότητα να ασκηθεί, έστω και εμμέσως, με έναν κορυφαίο γυμναστή», λέει.
Ακόμη, αποζητούν να χορέψουν με ειδικούς και επώνυμους όπως στο «Dancing with the Stars Cardio Dance,» το οποίο η Βίκμαν ισχυρίζεται ότι ελκύει κυρίως γυναίκες της μέσης ηλικίας.