
Τι δήλωσε η ηθοποιός στη φωτογράφηση
Πολλές είναι οι αλλαγές που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στον οίκο Pringle of Scotland, όπου ο Alistair Carr ανέλαβε τα σχεδιαστικά ηνία από την Clare Waight Keller (η οποία, όπως ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, αναλαμβάνει τον οίκο Chloé). Η αλλαγή του σχεδιαστή στον σκωτσέζικο οίκο δεν σημαίνει, φυσικά, ότι αλλάζει τελείως το ύφος του label.
Η Tilda Swinton, πρόσωπο και fan του label, θα πρωταγωνιστήσει στην διαφημιστική του καμπάνια για το Φθινόπωρο του 2011, για την οποία η φωτογράφηση έγινε από τον Walter Pfeiffer. Η φωτογράφηση έγινε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Γλασκόβης.
«Η Τilda είναι μία δύναμη της φύσης και γεμάτη ενέργεια- έχει μία προσωπικότητα που σε γεμίζει έμπνευση», δήλωσε ο φωτογράφος της καμπάνιας στο Style.com. «Δεν γίνεται ποτέ το αντικείμενο στις φωτογραφήσεις, αλλά πάντα παίζει με την κάμερα». Η ίδια η ηθοποιός ήταν αυτή που είχε την ιδέα για το concept της φωτογράφησης.
Την ανανεωμένη, δραματική εμφάνισή της στην καμπάνια, η ηθοποιός οφείλει και στο νέο της hair look, με την έντονη, «αυστηρή» της φράντζα. «Προσπαθήσαμε να προσθέσουμε μία νέο- ρομαντική πινελιά στο look μου», είπε η ίδια. Σε ερώτηση για τον τρόπο που προετοιμάζεται πριν από μία φωτογράφηση, η ηθοποιός αποκάλυψε ότι η προετοιμασία της δεν απέχει πολύ από αυτήν που κάνει κάθε φορά πριν από τα γυρίσματα μίας ταινίας. «Ο τρόπος είναι ο ίδιος. Διαλέγεις ρούχα, τα φοράς και παίζεις». Μπορεί η ίδια, όπως κάνει στις ταινίες, να φέρνει στο σετ τις ιδέες της; «Φυσικά. Όπως και τα σκυλιά μου».
http://www.stylista.gr/
