29 Μαΐ 2011

Θέμης Γεωργαντάς Οι αποκαλύψεις για τους διάσημους φίλους του!

Θέμης Γεωργαντάς
Μπορεί να μην έχει αποφασίσει ακόμη να κάνει πρόταση γάμου, αλλά το ευρύχωρο σπίτι του στα Μελίσσια, όπου φωτογραφίζεται για το ΟΚ!, είναι πανέτοιμο να υποδεχθεί τη γυναίκα της ζωής του.


Έχεις φίλους μέσα από αυτόν τον χώρο ή οι περισσότεροι απευθύνονται σε εσένα όταν χρειάζονται κάτι; Φίλους, από αυτούς που θα τους πάρω τηλέφωνο όταν έχω ένα πρόβλημα ή θα επιλέξω να πάμε μαζί διακοπές είναι πολύ λίγοι. Από τους τραγουδιστές, σε αυτή τη κατηγορία, θα έβαζα τον Αντώνη Ρέμο, τον οποίο γνώρισα ένα καλοκαίρι μαζί με την κοπέλα που είχε τότε, όταν ακόμα τραγουδούσε στις μυκονιάτικες Χάντρες. Ο Αντώνης έχει αποδείξει στα δύσκολα ότι είναι εκεί για εμένα. Είναι από τους ανθρώπους που αν τον πάρεις τηλέφωνο και του πεις «έχω πρόβλημα», θα γίνει χαλί να τον πατήσεις.

Ο Μιχάλης και η Ζέτα έχουν δηλώσει ότι σκέφτονται πολύ σοβαρά να παντρευτούν. Εσύ;
Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο ενός γάμου. Και εγώ, όπως οι περισσότεροι, ονειρεύομαι κάποια στιγμή να κάνω τη δική μου οικογένεια και να είμαι μαζί με μια γυναίκα με την οποία θα ήθελα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου. Δεν έχει βρεθεί, όμως, μια κοπέλα που να μου κάνει κλικ. Το συζητούσαμε με τη Ναταλία (σ.σ Γερμανού) τις προάλλες και της έλεγα πως όσο το κυνηγάς τόσο δεν σου έρχεται. Ο γάμος είναι λαχείο. Αν ξυπνάς και κοιμάσαι με αυτό το άγχος δεν πρόκειται να σου κάτσει τίποτα.

Πολλοί άνθρωποι, όταν βλέπουν ότι μεγαλώνουν, έχουν πει μεταξύ αστείου και σοβαρού ότι θα παντρευτούν τον καλύτερό τους φίλο. Έχετε σκεφτεί να κάνετε κάτι ανάλογο με τη Ναταλία;
Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύφερνος γαμπρός, γιατί μου το έχουν ζητήσει αρκετές φίλες μου , οι οποίες μάλιστα μου είπαν ότι θα έρθουν μια μέρα στο σπίτι και θα μου κατσικωθούν. Και με τη Ναταλία το είπαμε κάποια στιγμή πάνω στο χαβαλέ και κάποιες φόρες της το λέω ότι μαζί θα γεροντοκοριάσουμε.

 Περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί!

http://www.yupi.gr