Μιλάει στο περιοδικό InStyle
Με συλλογές που γίνονται ανάρπαστες αλλά και έναν ακόμη ρόλο, αυτόν της πρωταγωνίστριας στην καμπάνια του αρώματος Jimmy Choo, η ιδρύτρια του ομώνυμου οίκου αξεσουάρ Tamara Mellon μιλά με το ελληνικό InStyle, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως διαθέτει δυναμισμό και όραμα.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας κομμάτι με την υπογραφή Jimmy Choo;
Το Cosmic από τη συλλογή Choo 24:7 είναι ένα παπούτσι που ξεχωρίζω, γιατί λειτουργεί με τα πάντα. Είναι μια κλασική πλατφόρμα με μια πολύ ζηλευτή φόρμα μπροστά, που κυκλοφορεί κάθε σεζόν σε μια τεράστια γκάμα από χρώματα και υλικά.
Πόσο ενεργά συμμετέχετε στη διαδικασία παραγωγής της συλλογής; Ποιο είναι το στάδιο το οποίο αγαπάτε περισσότερο;
Ως ιδρύτρια και επικεφαλής του δημιουργικού του Jimmy Choo επιμελούμαι ό, τι έχει να κάνει με το δημιουργικό κομμάτι της εταιρείας. Το πιο συναρπαστικό μέρος της δουλειάς μου είναι για μένα η διαδρομή που κάνω κάθε σεζόν, ξεκινώντας από την αφετηρία και φτάνοντας μέχρι το τέλος της παραγωγής- ξεκινώντας δηλαδή με την έμπνευσή μου και φτάνοντας μέχρι τη μετουσίωσή της σε πανέμορφα αξεσουάρ.
Ποια είναι τα επόμενα projects και σχέδια για το μέλλον. Ποιο είναι το όραμά σας;
Έχουμε πολλά σχέδια για την εξέλιξη της εταιρείας μας και συνεχώς εξερευνούμε νέες προτάσεις. Πριν από 15 χρόνια ονειρευόμουν να δημιουργήσω τον ιδανικό οίκο πολυτελών αξεσουάρ, ικανό να αγγίξει τις καρδιές των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Ακόμα και τώρα, με όλα όσα έχουμε καταφέρει, αυτό που με γοητεύει περισσότερο είναι ο ενθουσιασμός που συνοδεύει κάθε νέο project, κάθε νέα ιδέα. Και ενώ είμαι εξαιρετικά περήφανη από την παράδοση της μάρκας που έχουμε δημιουργήσει, γνωρίζω ότι τα καλύτερα είναι αυτά που θα έρθουν στο μέλλον.
Πείτε μας για το πρώτο άρωμα JimmyChoo και για την συμμετοχή σας σε αυτό το project;
Ένα άρωμα ήταν πάντα μέρος του οράματός μου να δημιουργήσω μια ολοκληρωμένη συλλογή αξεσουάρ για τη γυναικά. Για να επεκτείνω την ιδέα του lifestyle Jimmy Choo, το άρωμα είναι το κατάλληλο βήμα, το φυσικό επόμενο βήμα, κάτι που αντανακλά την ευαισθησία του brand και είναι συνώνυμο της θηλυκότητας της πολυτέλειας και του στυλ. Ήταν κάτι στο οποίο αναμείχτηκα πολύ προσωπικά. Συνεργάστηκα με τον αρωματοποιό και του μετέδωσα την έμπνευση μου την αίσθηση μου και τις προτιμήσεις μου τις οποίες μετέφρασε σε αυτό το άρωμα.
http://www.stylista.gr/