Την δεύτερη διαδοχική του pole position μετά την Αυστραλία εξασφάλισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην Σεπάνγκ της Μαλαισίας, αρπάζοντάς την στο τέλος των κατατακτήριων δοκιμών από τον Λιούις Χάμιλτον για ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
Η πιθανότητα βροχής την ώρα του αγώνα της Κυριακής (10/4, 11:00GR) είναι υψηλή σύμφωνα με τους μετεωρολόγους.
Οι δύο τους θα βρίσκονται στην πρώτη σειρά της εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής (10/4, 11:00GR), ακριβώς μπροστά από τους ομόσταβλούς τους σε Red Bull και McLaren, Μαρκ Ουέμπερ και Τζένσον Μπάτον.
Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο καλύτερος των υπόλοιπων οδηγών με τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο και θα εκκινήσει από την τρίτη σειρά, έχοντας δίπλα του τον Νικ Χάιντφελντ.
Μία Ferrari και μία Renault γεμίζουν και την τέταρτη σειρά, οι Φελίπε Μάσα και Βιτάλι Πετρόφ, ενώ ο Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) και ο Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) είναι στην πέμπτη σειρά.
Η εξέλιξη των κατατακτήριων δοκιμών
Σε αντίθεση με τον περίπατό του στην Μελβούρνη, ο Φέτελ χρειάστηκε να προσπαθήσει πολύ περισσότερο αυτή τη φορά για να πάρει την 12η pole position του από το ξεκίνημα της περσινής σεζόν, εξαιτίας του πολύ πιο έντονου συναγωνισμού από τις McLaren.
Ο Χάμιλτον ήταν αυτός που κρατούσε την πρωτιά στην αρχή του Q3, έχοντας γυρίσει την πίστα στο 1:35.000. Στην τελική του προσπάθεια ο βρετανός κατέβασε τον καλύτερο χρόνο του στο 1:34.974, ωστόσο η τελευταία κουβέντα ανήκε στον Φέτελ, ο οποίος πήρε την pole την ύστατη στιγμή βελτιώνοντας στο 1:34.870.
Οι Ουέμπερ και Μπάτον ήταν οι μοναδικοί άλλοι πιλότοι που έκαναν από δύο γρήγορες προσπάθειες, καθώς είχαν εξοικονομήσει ένα παραπάνω σετ μαλακών ελαστικών από το Q1. Αμφότεροι αρχικά βρίσκονταν πολύ κοντά στην pole, όμως παρότι βελτίωσαν τις προσωπικές τους επιδόσεις στη συνέχεια, αρκέστηκαν στις θέσεις 3 και 4.
Ολοι οι άλλοι ήταν τουλάχιστον μία ταχύτητα κάτω από τις Red Bull και McLaren. Ο Αλόνσο κατάφερε να πάρει το καλύτερο αποτέλεσμα με βάση την εικόνα του μονοθεσίου της Ferrari, δηλαδή την πέμπτη θέση, δύο πάνω από τον Μάσα, ο οποίος χώρισε τις δύο Renault.
Η Mercedes έμεινε ακόμα πιο κάτω στην τελική κατάταξη. Ο Ρόσμπεργκ κατέλαβε την ένατη θέση, έχοντας κατορθώσει την τελευταία στιγμή να μπει στο Q3, κάτι που δεν κατάφερε για δεύτερο διαδοχικό GP ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος θα εκκινήσει και πάλι 11ος.
Σημειώσεις
- Ο Φέτελ κυνηγάει την τέταρτη σερί νίκη του στον αγώνα της Κυριακής, έχοντας επικρατήσει στις δύο τελευταίες κούρσες της περσινής χρονιάς και στην πρεμιέρα της φετινής σεζόν.
- Παρά τον συνεφιασμένο ουρανό, οι κατατακτήριες έγιναν σε στεγνή πίστα. Στον αγώνα ενδέχεται να έχουμε μια τελείως διαφορετική εικόνα, καθώς η πιθανότητα βροχής είναι υψηλή σύμφωνα με τους μετεωρολόγους.
- Οι δύο HRT κατάφεραν αυτή τη φορά να πιάσουν το όριο του 107% του χρόνου και ετοιμάζονται να τρέξουν την πρώτη τους κούρσα για φέτος, εκκινώντας από τις δύο τελευταίες θέσεις του grid.
http://www.sigmalive.com/
Η πιθανότητα βροχής την ώρα του αγώνα της Κυριακής (10/4, 11:00GR) είναι υψηλή σύμφωνα με τους μετεωρολόγους.
Οι δύο τους θα βρίσκονται στην πρώτη σειρά της εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής (10/4, 11:00GR), ακριβώς μπροστά από τους ομόσταβλούς τους σε Red Bull και McLaren, Μαρκ Ουέμπερ και Τζένσον Μπάτον.
Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο καλύτερος των υπόλοιπων οδηγών με τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο και θα εκκινήσει από την τρίτη σειρά, έχοντας δίπλα του τον Νικ Χάιντφελντ.
Μία Ferrari και μία Renault γεμίζουν και την τέταρτη σειρά, οι Φελίπε Μάσα και Βιτάλι Πετρόφ, ενώ ο Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) και ο Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) είναι στην πέμπτη σειρά.
Η εξέλιξη των κατατακτήριων δοκιμών
Σε αντίθεση με τον περίπατό του στην Μελβούρνη, ο Φέτελ χρειάστηκε να προσπαθήσει πολύ περισσότερο αυτή τη φορά για να πάρει την 12η pole position του από το ξεκίνημα της περσινής σεζόν, εξαιτίας του πολύ πιο έντονου συναγωνισμού από τις McLaren.
Ο Χάμιλτον ήταν αυτός που κρατούσε την πρωτιά στην αρχή του Q3, έχοντας γυρίσει την πίστα στο 1:35.000. Στην τελική του προσπάθεια ο βρετανός κατέβασε τον καλύτερο χρόνο του στο 1:34.974, ωστόσο η τελευταία κουβέντα ανήκε στον Φέτελ, ο οποίος πήρε την pole την ύστατη στιγμή βελτιώνοντας στο 1:34.870.
Οι Ουέμπερ και Μπάτον ήταν οι μοναδικοί άλλοι πιλότοι που έκαναν από δύο γρήγορες προσπάθειες, καθώς είχαν εξοικονομήσει ένα παραπάνω σετ μαλακών ελαστικών από το Q1. Αμφότεροι αρχικά βρίσκονταν πολύ κοντά στην pole, όμως παρότι βελτίωσαν τις προσωπικές τους επιδόσεις στη συνέχεια, αρκέστηκαν στις θέσεις 3 και 4.
Ολοι οι άλλοι ήταν τουλάχιστον μία ταχύτητα κάτω από τις Red Bull και McLaren. Ο Αλόνσο κατάφερε να πάρει το καλύτερο αποτέλεσμα με βάση την εικόνα του μονοθεσίου της Ferrari, δηλαδή την πέμπτη θέση, δύο πάνω από τον Μάσα, ο οποίος χώρισε τις δύο Renault.
Η Mercedes έμεινε ακόμα πιο κάτω στην τελική κατάταξη. Ο Ρόσμπεργκ κατέλαβε την ένατη θέση, έχοντας κατορθώσει την τελευταία στιγμή να μπει στο Q3, κάτι που δεν κατάφερε για δεύτερο διαδοχικό GP ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος θα εκκινήσει και πάλι 11ος.
Σημειώσεις
- Ο Φέτελ κυνηγάει την τέταρτη σερί νίκη του στον αγώνα της Κυριακής, έχοντας επικρατήσει στις δύο τελευταίες κούρσες της περσινής χρονιάς και στην πρεμιέρα της φετινής σεζόν.
- Παρά τον συνεφιασμένο ουρανό, οι κατατακτήριες έγιναν σε στεγνή πίστα. Στον αγώνα ενδέχεται να έχουμε μια τελείως διαφορετική εικόνα, καθώς η πιθανότητα βροχής είναι υψηλή σύμφωνα με τους μετεωρολόγους.
- Οι δύο HRT κατάφεραν αυτή τη φορά να πιάσουν το όριο του 107% του χρόνου και ετοιμάζονται να τρέξουν την πρώτη τους κούρσα για φέτος, εκκινώντας από τις δύο τελευταίες θέσεις του grid.
http://www.sigmalive.com/