Aπό την Ιλιάδα Κλάγκου (http://www.beautylicious.gr)
Τα looks που ξεχωρίσαν στα catwalks της Πόλης του Φωτός
Nina Ricci
Το ανακηρύσσουμε το πιο αγαπημένο μας look από την Paris Fashion Week, γιατί ερωτευτήκαμε κεραυνοβόλα αυτό το φρέσκο neon ροζ-κοραλί στα χείλη που ξεχωρίζει ανάμεσα στις εκτυφλωτικές κόκκινες,τις βαθιές μπορντό και τις nude αποχρώσεις που έχουμε δει ως τώρα. Η makeup artist Pat McGrath εμπνεύστηκε από τους Art Deco πίνακες της Tamara de Lempicka και δημιούργησε ένα μακιγιάζ με έντονα φρύδια, αρκετές στρώσεις καφέ μάσκαρα και ζωηρά ματ χείλη, μια απόχρωση που προέκυψε από την ανάμειξη ροζ και πορτοκαλί pigments. Όσο για τα μαλλιά, "είναι πολύ θηλυκά, πολύ French, πολύ Nina Ricci" είπε χαρακτηριστικά ο Creative Consultant της Redken, Guido Palau, ο οποίος επιμελήθηκε τα χτενίσματα των μοντέλων.
Lanvin
Και εδώ έβαλε το χεράκι της η Pat McGrath, με smoky eyes που έχουν ένα "αδέξιο", σχεδόν τετραγωνισμένο σχήμα στην εξωτερική γωνία των ματιών. "Ο Alber ήθελε να μοιάζει σαν να έχουν βαφτεί μόνα τους τα κορίτσια" εξήγησε η makeup artist, η οποία για να ενισχύσει αυτό το αποτέλεσμα, άπλωσε πολλές στρώσεις μάσκαρα μέχρι να κολλήσουν μεταξύ τους οι βλεφαρίδες! Απαλά ponytails, χαλαρά σινιόν και πλεξούδες διά χειρός Guido Palau συμπλήρωσαν το look.
Alexander McQueen
6.000 μεταλλικές και μαύρες μπαρέτες έστειλε η εταιρεία Goody στον Guido Palau για να δημιουργήσει αυτό το look που μοιάζει με... φουτουριστικό κράνος- από τα πιο προχωρημένα που είδαμε στα fashion shows της επόμενης σεζόν. "Ξέρω το DNA του οίκου" είπε ο Palau, "έχω δουλέψει μαζί τους τόσο πολύ, που ότι κάνω πλέον είναι από ένστικτο. Για το Φθινόπωρο το concept ήταν "ρομποτικό και φετιχιστικό- σχεδόν φουτουριστικό" εξήγησε ο διάσημος hairstylist.
"Τα ρούχα μοιάζουν με πανοπλία, οπότε δεν θέλαμε να αποπροσανατολίσουμε το βλέμμα με ένα πολύπλοκο μακιγιάζ" εξήγησε ο Peter Philips για αυτό το αιθέριο, σχεδόν αόρατο μακιγιάζ. Ενδιαφέρον έχει ο τρόπος που δημιούργησε αυτή την αλαβάστρινη, transparent βάση αναμειγνύοντας την πιο ανοιχτή απόχρωση του Pro-Lumier Foundation της Chanel με περλέ pigments ενώ για να δώσει ζωντάνια στο πρόσωπο έβαλε πινελιές ιβουάρ και χρυσού highlighter στη ράχη της μύτης, τις εσωτερικές γωνίες των ματιών και το περίγραμμα του άνω χείλους.
Chanel
Πρωταγωνιστικό ρόλο στο μακιγιάζ του οίκου Chanel για το Φθινόπωρο είχαν οι μεταλλικές σκιές. "Ο Karl είπε ότι ήθελε ασημί" εξηγεί ο Peter Philips, και εγένετο... Epatant, μια κρεμώδης σκιά σε gunmetal τόνο (από την κολεξιόν μακιγιάζ για το Φθινόπωρο 2011) την οποία ανέμειξε με ιριδίζουσες σκιές σε λευκό και μαύρο για να δημιουργήσει το απόλυτα λαμπερό αποτέλεσμα στο βλέμμα. Με το Stylo Yeux Waterproof Eyeliner, Ebene της Chanel έκανε μια "σβησμένη" γραμμή ελάχιστα πιο χαμηλά από την γραμμή των κάτω βλεφάρων και άπλωσε αρκετές στρώσεις της μάσκαρα Inimitable, Noir του οίκου. To nude κραγιόν είναι Rouge Allure επίσης από την επόμενη συλλογή, το ίδιο και το βερνίκι Graphite (κράτησέ το στο μυαλό σου, θα είναι ανάμεσα στα φετίχ ττης σεζόν που έρχεται).
Και βέβαια, ο τελειομανής Kaiser δεν μπορούσε παρά να στείλει ένα σκίτσο στον hairstylist Sam McKnight για το πώς φαντάζεται τα χτενίσματα των μοντέλων του: απλά, χαμηλά σινιόν στο πλάι, "τα οποία φροντίσαμε να είναι νεανικά και φρέσκα" είπε ο McKnight, ο οποίος χρησιμοποίησε το Pantene Classic Hairspray για κράτημα.
Yves Saint Laurent
Με σούπερ σοφιστικέ, chic look περπάτησαν στο catwalk τα μοντέλα του οίκου Yves Saint Laurent, το μακιγιάζ των οποίων επιμελήθηκε η Pat McGrath. Για την ομοιόμορφη, λαμπερή επιδερμίδα χρησιμοποίησε το φον ντε τεν Teint Radiance N° 1 και το all time classic Touche Éclat (N° 1 και N° 2) καθώς και την πούδρα Semi Loose Natural Radiant Powder N° 1. Expert's trick: για να σώσει μια πινελιά χρώματος και λάμψης στα ζυγωματικά, η McGrath χρησιμοποίησε τη διπλή σκιά Ombres Duolumières N° 1! Την ίδια χρησιμοποίησε και στα βλέφαρα, τόνισε τα φρύδια με το μολύβι Dessin des Sourcils N° 2 και N° 3 και συνέχισε με την μάσκαρα Volume Effets Faux Cils N° 2 μόνο στις πάνω βλεφαρίδες. Για τα ultra glossy χείλη, ξεκίνησε "σμιλεύοντας" το περίγραμμα με το Touche Éclat N° 1 και N° 2 , άπλωσε το κραγιόν Rouge Pur Couture N° 10 μαζί με το καινούριο Rouge Pur Couture N° 36 (το οποίο έρχεται στην συλλογή μακιγιάζ για το Φθινόπωρο 2011) και έβαλε την τελευταία πινελιά λάμψης με το Golden Gloss N° 11. Στα μαλλιά, ο Guido Palau έκανε αναφορά στο στυλ της Twiggy, με τις βαθιές χωρίστρες στο πλάι, όμως το ανδρόγυνο detail ήρθε με (διακριτικές) φαβορίτες!
Chloé
Η καλύτερη, ίσως, εκδοχή του μακιγιάζ σε γήινους τόνους που είδαμε στα shows της επόμενης σεζόν, έχει την υπογραφή της Charlotte Tilsbury για τον οίκο Chloé. Στο κινητό βλέφαρο άπλωσε την Cream Colour Base,Dark Brown της MAC και στα κάτω βλέφαρα χρησιμοποίησε το Eye Pencil στη απόχρωση Teddy. Στις πάνω και κάτω βλεφαρίδες άπλωσε την μάσκαρα Fibre Rich Lash, Black της MAC δημιουργώντας ένα "spider effect", όπου οι βλεφαρίδες κολλάνε μεταξύ τους (επιτέλους δεν χρειάζεται να αγχωνόμαστε για την τελειότητα!) ενώ στα χείλη χρησιμοποίησε το κραγιόν Freckletone της MAC. Super cute, οι φακίδες που "ζωγράφισε" η Tilsbury στα σημεία του προσώπου που τα βλέπει περισσότερο ο ήλιος, στα ζυγωματικά και την ράχη της μύτης, με το μολύβι χειλιών Hodge Podge της MAC.
Zac Posen
"Για αυτό το μακιγιάζ εμπνεύστηκα από τα βιτρώ της art nouveau και τους λαμπερούς ιριδισμούς που σχηματίζονται πάνω στα σκαθάρια" εξήγησε ο makeup artist της MAC, Kabuki, για αυτό το look που είναι μια όαση χρώματος μέσα στον χειμώνα των γήινων και ανθρακί τόνων που είδαμε στα shows. Για να δημιουργήσει αυτό το αποτέλεσμα στα μάτια, ξεκίνησε τονίζοντας το πάνω και κάτω βλέφαρο με το μολύβι Smolder της MAC. Στη συνέχεια ανέμειξε τις σκιές Freshwater και Deep Truth και τις άπλωσε στο περίγραμμα των ματιών, δίνοντας οβάλ σχήμα. Με το Chromaline στην απόχρωση Marine Ultra, τόνισε την κόγχη των ματιών για να δώσει βάθος στο βλέμμα και με το Pigment στην απόχρωση Old Gold έδωσε το χαρακτηριστικό ιριδίζον τελείωμα στο πάνω βλέφαρο. Τελευταία κίνηση, η μάσκαρα Opulash, Bad, Bad, Black της MAC. Όσο για το γλυκό μπεζ στα χείλη, προέκυψε από το mix δύο κραγιόν του Peachstock και του Freshbrew της MAC.
http://www.stylista.gr/
Τα looks που ξεχωρίσαν στα catwalks της Πόλης του Φωτός
Nina Ricci
Το ανακηρύσσουμε το πιο αγαπημένο μας look από την Paris Fashion Week, γιατί ερωτευτήκαμε κεραυνοβόλα αυτό το φρέσκο neon ροζ-κοραλί στα χείλη που ξεχωρίζει ανάμεσα στις εκτυφλωτικές κόκκινες,τις βαθιές μπορντό και τις nude αποχρώσεις που έχουμε δει ως τώρα. Η makeup artist Pat McGrath εμπνεύστηκε από τους Art Deco πίνακες της Tamara de Lempicka και δημιούργησε ένα μακιγιάζ με έντονα φρύδια, αρκετές στρώσεις καφέ μάσκαρα και ζωηρά ματ χείλη, μια απόχρωση που προέκυψε από την ανάμειξη ροζ και πορτοκαλί pigments. Όσο για τα μαλλιά, "είναι πολύ θηλυκά, πολύ French, πολύ Nina Ricci" είπε χαρακτηριστικά ο Creative Consultant της Redken, Guido Palau, ο οποίος επιμελήθηκε τα χτενίσματα των μοντέλων.
Lanvin
Και εδώ έβαλε το χεράκι της η Pat McGrath, με smoky eyes που έχουν ένα "αδέξιο", σχεδόν τετραγωνισμένο σχήμα στην εξωτερική γωνία των ματιών. "Ο Alber ήθελε να μοιάζει σαν να έχουν βαφτεί μόνα τους τα κορίτσια" εξήγησε η makeup artist, η οποία για να ενισχύσει αυτό το αποτέλεσμα, άπλωσε πολλές στρώσεις μάσκαρα μέχρι να κολλήσουν μεταξύ τους οι βλεφαρίδες! Απαλά ponytails, χαλαρά σινιόν και πλεξούδες διά χειρός Guido Palau συμπλήρωσαν το look.
Alexander McQueen
6.000 μεταλλικές και μαύρες μπαρέτες έστειλε η εταιρεία Goody στον Guido Palau για να δημιουργήσει αυτό το look που μοιάζει με... φουτουριστικό κράνος- από τα πιο προχωρημένα που είδαμε στα fashion shows της επόμενης σεζόν. "Ξέρω το DNA του οίκου" είπε ο Palau, "έχω δουλέψει μαζί τους τόσο πολύ, που ότι κάνω πλέον είναι από ένστικτο. Για το Φθινόπωρο το concept ήταν "ρομποτικό και φετιχιστικό- σχεδόν φουτουριστικό" εξήγησε ο διάσημος hairstylist.
"Τα ρούχα μοιάζουν με πανοπλία, οπότε δεν θέλαμε να αποπροσανατολίσουμε το βλέμμα με ένα πολύπλοκο μακιγιάζ" εξήγησε ο Peter Philips για αυτό το αιθέριο, σχεδόν αόρατο μακιγιάζ. Ενδιαφέρον έχει ο τρόπος που δημιούργησε αυτή την αλαβάστρινη, transparent βάση αναμειγνύοντας την πιο ανοιχτή απόχρωση του Pro-Lumier Foundation της Chanel με περλέ pigments ενώ για να δώσει ζωντάνια στο πρόσωπο έβαλε πινελιές ιβουάρ και χρυσού highlighter στη ράχη της μύτης, τις εσωτερικές γωνίες των ματιών και το περίγραμμα του άνω χείλους.
Chanel
Πρωταγωνιστικό ρόλο στο μακιγιάζ του οίκου Chanel για το Φθινόπωρο είχαν οι μεταλλικές σκιές. "Ο Karl είπε ότι ήθελε ασημί" εξηγεί ο Peter Philips, και εγένετο... Epatant, μια κρεμώδης σκιά σε gunmetal τόνο (από την κολεξιόν μακιγιάζ για το Φθινόπωρο 2011) την οποία ανέμειξε με ιριδίζουσες σκιές σε λευκό και μαύρο για να δημιουργήσει το απόλυτα λαμπερό αποτέλεσμα στο βλέμμα. Με το Stylo Yeux Waterproof Eyeliner, Ebene της Chanel έκανε μια "σβησμένη" γραμμή ελάχιστα πιο χαμηλά από την γραμμή των κάτω βλεφάρων και άπλωσε αρκετές στρώσεις της μάσκαρα Inimitable, Noir του οίκου. To nude κραγιόν είναι Rouge Allure επίσης από την επόμενη συλλογή, το ίδιο και το βερνίκι Graphite (κράτησέ το στο μυαλό σου, θα είναι ανάμεσα στα φετίχ ττης σεζόν που έρχεται).
Και βέβαια, ο τελειομανής Kaiser δεν μπορούσε παρά να στείλει ένα σκίτσο στον hairstylist Sam McKnight για το πώς φαντάζεται τα χτενίσματα των μοντέλων του: απλά, χαμηλά σινιόν στο πλάι, "τα οποία φροντίσαμε να είναι νεανικά και φρέσκα" είπε ο McKnight, ο οποίος χρησιμοποίησε το Pantene Classic Hairspray για κράτημα.
Yves Saint Laurent
Με σούπερ σοφιστικέ, chic look περπάτησαν στο catwalk τα μοντέλα του οίκου Yves Saint Laurent, το μακιγιάζ των οποίων επιμελήθηκε η Pat McGrath. Για την ομοιόμορφη, λαμπερή επιδερμίδα χρησιμοποίησε το φον ντε τεν Teint Radiance N° 1 και το all time classic Touche Éclat (N° 1 και N° 2) καθώς και την πούδρα Semi Loose Natural Radiant Powder N° 1. Expert's trick: για να σώσει μια πινελιά χρώματος και λάμψης στα ζυγωματικά, η McGrath χρησιμοποίησε τη διπλή σκιά Ombres Duolumières N° 1! Την ίδια χρησιμοποίησε και στα βλέφαρα, τόνισε τα φρύδια με το μολύβι Dessin des Sourcils N° 2 και N° 3 και συνέχισε με την μάσκαρα Volume Effets Faux Cils N° 2 μόνο στις πάνω βλεφαρίδες. Για τα ultra glossy χείλη, ξεκίνησε "σμιλεύοντας" το περίγραμμα με το Touche Éclat N° 1 και N° 2 , άπλωσε το κραγιόν Rouge Pur Couture N° 10 μαζί με το καινούριο Rouge Pur Couture N° 36 (το οποίο έρχεται στην συλλογή μακιγιάζ για το Φθινόπωρο 2011) και έβαλε την τελευταία πινελιά λάμψης με το Golden Gloss N° 11. Στα μαλλιά, ο Guido Palau έκανε αναφορά στο στυλ της Twiggy, με τις βαθιές χωρίστρες στο πλάι, όμως το ανδρόγυνο detail ήρθε με (διακριτικές) φαβορίτες!
Chloé
Η καλύτερη, ίσως, εκδοχή του μακιγιάζ σε γήινους τόνους που είδαμε στα shows της επόμενης σεζόν, έχει την υπογραφή της Charlotte Tilsbury για τον οίκο Chloé. Στο κινητό βλέφαρο άπλωσε την Cream Colour Base,Dark Brown της MAC και στα κάτω βλέφαρα χρησιμοποίησε το Eye Pencil στη απόχρωση Teddy. Στις πάνω και κάτω βλεφαρίδες άπλωσε την μάσκαρα Fibre Rich Lash, Black της MAC δημιουργώντας ένα "spider effect", όπου οι βλεφαρίδες κολλάνε μεταξύ τους (επιτέλους δεν χρειάζεται να αγχωνόμαστε για την τελειότητα!) ενώ στα χείλη χρησιμοποίησε το κραγιόν Freckletone της MAC. Super cute, οι φακίδες που "ζωγράφισε" η Tilsbury στα σημεία του προσώπου που τα βλέπει περισσότερο ο ήλιος, στα ζυγωματικά και την ράχη της μύτης, με το μολύβι χειλιών Hodge Podge της MAC.
Zac Posen
"Για αυτό το μακιγιάζ εμπνεύστηκα από τα βιτρώ της art nouveau και τους λαμπερούς ιριδισμούς που σχηματίζονται πάνω στα σκαθάρια" εξήγησε ο makeup artist της MAC, Kabuki, για αυτό το look που είναι μια όαση χρώματος μέσα στον χειμώνα των γήινων και ανθρακί τόνων που είδαμε στα shows. Για να δημιουργήσει αυτό το αποτέλεσμα στα μάτια, ξεκίνησε τονίζοντας το πάνω και κάτω βλέφαρο με το μολύβι Smolder της MAC. Στη συνέχεια ανέμειξε τις σκιές Freshwater και Deep Truth και τις άπλωσε στο περίγραμμα των ματιών, δίνοντας οβάλ σχήμα. Με το Chromaline στην απόχρωση Marine Ultra, τόνισε την κόγχη των ματιών για να δώσει βάθος στο βλέμμα και με το Pigment στην απόχρωση Old Gold έδωσε το χαρακτηριστικό ιριδίζον τελείωμα στο πάνω βλέφαρο. Τελευταία κίνηση, η μάσκαρα Opulash, Bad, Bad, Black της MAC. Όσο για το γλυκό μπεζ στα χείλη, προέκυψε από το mix δύο κραγιόν του Peachstock και του Freshbrew της MAC.
http://www.stylista.gr/