27 Μαρ 2011

Νίκος Βέρτης: Τσακώθηκε με τον Ρέμο; Τι απαντάει ο ίδιος;

Τη δική του απάντηση στις φήμες που τον θέλουν να έχει μαλώσει με τον Αντώνη Ρέμο με αποτέλεσμα οι δύο άνδρες να μην έχουν πλέον καμία επαφή, έδωσε ο Νίκος Βέρτης μέσω της κάμερας του Star.
«Πάντα μιλούσαμε και πάντα θα μιλάμε με τον Αντώνη. Είμαστε φίλοι» δήλωσε ο 34χρονος τραγουδιστής, ενώ όταν η δημοσιογράφος επέμεινε ρωτώντας τον αν έχει μαλώσει το τελευταίο διάστημα με τον Αντώνη Ρέμο, εκείνος απάντησε: «Δεν μου αρέσει να τα συζητάω αυτά. Με τον Αντώνη είμαστε και θα είμαστε φίλοι».
Τέλος, σχετικά με τα δημοσιεύματα που τον θέλουν ένα βήμα πριν το γάμο, ο Νίκος Βέρτης σχολίασε: «Όταν θα παντρευτώ, όταν θα αποφασίσω ότι έχω τη γυναίκα της ζωής μου δίπλα μου, θα το πω εγώ. Δεν θα το κρύψω. Θα προλάβω και θα το πω εγώ, δεν θα το μάθετε από κανέναν άλλο».

http://www.yupi.gr/gossip/c27397/Nikos_Berths.html