Πικάντικο τόνο στα ψώνια των καταναλωτών δίνουν τα μέλη ενός γκρουπ στο Facebook. Τοποθετούν τα προϊόντα των σούπερ μάρκετ με τέτοιο τρόπο δημιουργώντας βρισιές και πονηρές εικόνες. Δείτε το αποτέλεσμα.
Τον μπελά τους έχουν βρει οι απανταχού υπάλληλοι σούπερ μάρκετ ανά τον κόσμο και κυρίως της Βρετανίας καθώς έχουν πέσει θύματα ενός γκρουπ του Facebook.Πριν προλάβετε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας δε πρόκειται για αγανακτισμένους πολίτες του κινήματος Δεν πληρώνω αλλά για πολίτες που θέλουν απλά να διασκεδάσουν και να σπάσουν πλάκα (αλλά και τα νεύρα των υπαλλήλων ως φαίνεται).Πρόκειται για ένα νέο είδος παιχνιδιού ενόψει της 1 Απριλίου, το οποίο ονόμασαν Supermarket Scrabble.Αυτό που κάνουν είναι να σχηματίζουν "κακές" λέξεις και πονηρές εικόνες χρησιμοποιώντας προϊόντα βάζοντάς τα σε ανάλογη σειρά, συνδυάζοντας τις ετικέτες τους.
Μετά αφού ολοκληρώσουν την... βρισιά τους βγάζουν φωτογραφία το έργο τους και το ανεβάζουν στο Facebook στο γκρουπ που έχουν δημιουργήσει.Όπως τονίζει η ομάδα στο Facebook, σκοπός τους είναι να κάνουν πιο ευχάριστη τη διαδικασία του shopping με το να πειράζουν πονηρά τη θέση των προϊόντων.
"Εαν δεν καταφέρετε να δημιουργήσετε μια πονηρή λέξη, προσπαθήστε να προσθέσετε πράγματα στο καρότσι του διπλανού σας", σημειώνουν δίνοντας μια εναλλακτική για τους λιγότερο τολμηρούς.
http://news247.gr/
Τον μπελά τους έχουν βρει οι απανταχού υπάλληλοι σούπερ μάρκετ ανά τον κόσμο και κυρίως της Βρετανίας καθώς έχουν πέσει θύματα ενός γκρουπ του Facebook.Πριν προλάβετε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας δε πρόκειται για αγανακτισμένους πολίτες του κινήματος Δεν πληρώνω αλλά για πολίτες που θέλουν απλά να διασκεδάσουν και να σπάσουν πλάκα (αλλά και τα νεύρα των υπαλλήλων ως φαίνεται).Πρόκειται για ένα νέο είδος παιχνιδιού ενόψει της 1 Απριλίου, το οποίο ονόμασαν Supermarket Scrabble.Αυτό που κάνουν είναι να σχηματίζουν "κακές" λέξεις και πονηρές εικόνες χρησιμοποιώντας προϊόντα βάζοντάς τα σε ανάλογη σειρά, συνδυάζοντας τις ετικέτες τους.
Μετά αφού ολοκληρώσουν την... βρισιά τους βγάζουν φωτογραφία το έργο τους και το ανεβάζουν στο Facebook στο γκρουπ που έχουν δημιουργήσει.Όπως τονίζει η ομάδα στο Facebook, σκοπός τους είναι να κάνουν πιο ευχάριστη τη διαδικασία του shopping με το να πειράζουν πονηρά τη θέση των προϊόντων.
"Εαν δεν καταφέρετε να δημιουργήσετε μια πονηρή λέξη, προσπαθήστε να προσθέσετε πράγματα στο καρότσι του διπλανού σας", σημειώνουν δίνοντας μια εναλλακτική για τους λιγότερο τολμηρούς.
http://news247.gr/