Η νέα, αντισυμβατική καμπάνια της Lacoste
Η κομψή δυναμική της Lacoste προέρχεται από τον ιδρυτή της, René Lacoste. Ένας τολμηρός και στυλάτος οραματιστής που, από το 1933, κατάργησε τις συμβάσεις και εισήγαγε την σύγχρονη κομψότητα στα γήπεδα του τένις, όταν έφτιαξε το πόλο μπλουζάκι. Σε μία εποχή που το κλασικό ήταν ο κανόνας, ο René Lacoste έκοψε τα μανίκια, και έφερε ένα νέο ύφασμα, δίνοντας στους αθλητές μεγαλύτερη ελευθερία και ένα νέο κώδικα ντυσίματος. Αρνούμενος να θυσιάσει την κομψότητα στο όνομα του στυλ, δημιούργησε ένα concept εντελώς νέο: τα sportswear.
Από το 1933, η Lacoste δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται με βάση πάντα τα ιδανικά του ιδρυτή της και, σήμερα, αντιπροσωπεύει μία ολόκληρη ιδέα, έναν τρόπο ζωής που τιμάει το στυλ σε καθημερινή βάση. Σύμβολο της Lacoste είναι το πόλο L.12.12 και η νέα ιδέα είναι η καμπάνια Unconventional Chic.
Το L.12.12 γίνεται έμβλημα μιας νέας συμπεριφοράς. Το νέο concept προαναγγέλει την αρχή μίας νέας εποχής, που ξεκινάει από την Άνοιξη του 2011. Σε μία εποχή που οι άνθρωποι απορρίπτουν την άκαμπτη πολυτέλεια και αναζητούν, περισσότερο από ποτέ, την απλότητα, την κομψότητα και τη διάρκεια, η Lacoste με την νέα της καμπάνια μπαίνει σε μία άλλη εποχή. Πηγή έμπνευσης ήταν η κληρονομιά του René Lacoste: το απαράμιλλο στυλ, που δίνεται με μία μόνο έκφραση, και ένα νέο επικοινωνιακό concept: Το Unconventional Chic.
Η αρχή της καμπάνιας γίνεται με τέσσερις φωτογραφίες των Μερτ Άλας και Μάρκους Πίγκο. Τα μοντέλα, Άνια Ρούμπικ και Λία Κεμπέντε φωτογραφήθηκαν φορώντας το αγαπημένο L.12.12 πάνω από βραδινά φορέματα, απεικονίζοντας την έννοια του αντισυμβατικού chic. Κάπως έτσι, το L.12.12 παρουσιάζεται ως το απόλυτο αξεσουάρ για ένα look χαλαρό και κομψό, που απέχει πολύ από το δόγμα της συμβατικότητας στη μόδα. Το μήνυμα σαφές: Με τα ρούχα της Lacoste, μπορεί κανείς να είναι κομψός και να αισθάνεται άνετα, χωρίς να υποκύπτει στα στερεότυπα.
http://www.stylista.gr/