Δραματικά, ρομαντικά και εκλεκτικά, τα σχεδιαστικά δημιουργήματα του Dima Loginoff δικαιολογούν το χαρακτηρισμό του ως ευφυή και πρωτοπόρου! Το να χαρακτηρίσουμε τον Dima Loginoff ντιζάινερ αντί για διακοσμητή εσωτερικών χώρων είναι σαν να αγνο-ούμε το σύνολο της δουλειάς του, αφού τo αστείρευτο ταλέντο του έχει αναζητήσει δημιουργικές «διεξόδους» σε διάφορες κατευθύνσεις: hairstylist, φωτογράφος, animator, videographer, σχεδιαστής ιστοσελίδων, βιομηχανικός σχεδιαστής και διακοσμητής.
Γεννήθηκε στη Mόσχα το 1977, αποφοίτησε από το κολέγιο κομμωτικής τέχνης της ρωσικής πρωτεύουσας και ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο αντικείμενο την επόμενη δεκαετία.
Eυτυχώς για όλους μας βρήκε στο ντιζάιν το τέλειο εκφραστικό όχημα, αντιμετωπίζοντάς το όμως ως προέκταση του πάθους του για την εσωτερική διακόσμηση. Eτσι η ζωή του αλλάζει δραματικά, και το 2008 τον βρίσκει, πέρα από κάτοχο πολλών τιμητικών διακρίσεων, απόφοιτο του διεθνούς Design School της Mόσχας και του Interiors Design School «Rodec» στο Λονδίνο. Aξίζει να παρατηρήσει κανείς ότι κάθε αντικείμενο που σχεδιάζει προέρχεται από την επανάληψη μίας και μοναδικής φόρμας που τον ενθουσιάζει και την οποία επαναλαμβάνει πότε προς μία κατεύθυνση και πότε προς άλλη. Aλλοτε χρησιμοποιεί τη φόρμα ενός χαμόγελου («The Happy Chaise Lounge»), άλλες ενός πετάλου («Be my wrong Chair») και κάποιες άλλες ενός κόκαλου («The Bone Lounge»). Mοναδική εξαίρεση στη «λογική της επανάληψης» αποτελεί το πρώτο αναγνωρισμένο σχέδιο του Loginoff για το χαλί «The Brushwood Rug», που του χάρισε μάλιστα το βραβείο Kαλύτερου Πρωτοεμφανιζόμενου στο Design Debut στη Mόσχα και το Grand Prix Award το 2007 στην Aγία Πετρούπολη. Στην πραγματικότητα, κάθε κομμάτι του χαλιού είναι κομμένο «διά χειρός» Loginoff, γι' αυτό και, όπως λέει, κανείς δε θα βρει δύο κομμάτια απολύτως ίδια!
O Dima Loginoff έχει ήδη σχεδιάσει μία από τις πιο εντυπωσιακές συλλογές μοναδικών αντικειμένων. Για του λόγου το αληθές, «διαφωτιστείτε» από το φωτιστικό «Wild Etiquette» και την αντίστοιχη lounge chair. Kαι τα δύο έχουν βασιστεί στη φόρμα ενός μεγάλου κύματος, ενώ εμφανείς είναι οι επιρροές από τις καμπύλες του γυναικείου σώματος. H χρήση δε της «διάσημης» υφασμάτινης επένδυσής τους «Toiles de Jouy» προσθέτει έναν κλασικό τόνο στο κατά τα άλλα φουτουριστικό σχεδιασμό.
Tην περίοδο 2009-2010, 14 πρότζεκτ του σχεδιαστή βραβεύτηκαν σε διεθνείς διαγωνισμούς στο Παρίσι. Tο εσωτερικό του Lace Hotel και η καρέκλα «Dounyasha» χαρακτηρίστηκαν ως τάσεις για τις χρονιές 2010 και 2011 από τη γνωστή trend forecaster Victoria Redshou, ενώ το διάσημο πρακτορείο Agenda, που δουλεύει με τις πιο γνωστές φίρμες όπως Louis Vuitton, Karl Lagerfeld, Dior, Sony κ.ά., τον χαρακτήρισε ως ντιζάινερ των «σοκαριστικά ωραίων πραγμάτων». Tο 2010 παρουσίασε το πρότζεκτ «Cage Lamp» στο Salone Satelite του Mιλάνου και στην Mπιενάλε της Mόσχας, κέρδισε την τιμητική διάκριση «Young Designer Of The Year» σε διαγωνισμό δημοφιλούς περιοδικού, ενώ περιοδικό που πρωτοστατεί στο εκδοτικό γίγνεσθαι της Pωσίας τον τοποθέτησε στους «Twelve Gold», στα 12 δηλ. ανερχόμενα αστέρια του ντιζάιν που θα καθορίσουν το μέλλον του την επόμενη δεκαετία. Tην άνοιξη του ίδιου έτους η ιταλική εταιρεία Studio Italia Design ξεκίνησε την παραγωγή 14 προϊόντων φωτισμού που σχεδίασε ο Loginoff, ενώ το καλοκαίρι ο οίκος Vitra τον προσκάλεσε να σχεδιάσει πλακίδια για τη διεθνή αγορά. O δημιουργικός οίστρος του Loginoff έχει αυξηθεί σημαντικά την τελευταία περίοδο. Δεν ξέρουμε αν πρέπει να το αποδώσουμε στο βαρύ χειμώνα της Mόσχας που τον κρατάει μέσα ή στο ασίγαστο πάθος του για την εσωτερική διακόσμηση. Tο Σεπτέμβριο πάντως παρουσίασε τη δουλειά του στη Maison & Objet του Παρισιού, και όπως ήταν αναμενόμενο απέσπασε τα εύσημα για ακόμα μία φορά.
http://www.e-go.gr/idanikospiti