Ο ανανεωμένος διαδικτυακός «κόσμος» της Stella McCartney (www.stellamccartney.com) εμπλουτίστηκε και εξελίχθηκε, αποκτώντας παιχνιδιάρικη όψη, διαδραστικό χαρακτήρα και πιο ζωντανό τρόπο παρουσίασης των ρούχων.
Η βασικότερη, ωστόσο, αλλαγή στην ιστοσελίδα της σχεδιάστριας- η οποία μόλις έφερε στον κόσμο ένα κοριτσάκι- είναι ότι εμπλουτίστηκε με φωτογραφίες, βίντεο, συμβουλές για green living και links για τις αγαπημένες φιλανθρωπίες που υποστηρίζει η McCartney. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει μία συζήτηση-συνέντευξη (οικολογικού περιεχομένου) της designer από την Σαρλότ Κασιράγκι, με την οποία γνωρίστηκαν πριν ένα χρόνο στο Λονδίνο. Επιπλέον, περιγράφει με ακρίβεια τον τρόπο παραγωγής των ρούχων της, έτσι ώστε να μην επιβαρύνει το περιβάλλον και παρουσιάζει οικολογικές καμπάνιες που υποστηρίζει, όπως το Meat Free Monday (αφορά την επιρροή που ασκεί η κατανάλωση κρέατος στην κλιματική αλλαγή), η PETA και το Kids Company που ασχολείται με τις ανάγκες των παιδιών του Λονδίνου και τα προστατεύει από τη βία, τα ναρκωτικά, την πορνεία, κλπ.
Τέλος, οι θαυμαστές της 38χρονης σχεδιάστριας μπορούν να αγοράζουν τα πάντα online –από παπούτσια μέχρι αρώματα που φέρουν την υπογραφή της.
http://www.stylista.gr/style/fashion-news/2353~Stella-McCartney-Ananewse-thn-istoselida-ths-me-green-tips~article