19 Νοε 2010

Αντώνης Ρέμος: «Γιατί να ενοχλούμαι για τις επιλογές που κάνει σήμερα η Ζέτα;»

Παρέα με τον Πέτρο Κωστόπουλο πέρασαν το «Βράδυ» της Πέμπτης ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και ο Αντώνης Ρέμος οι οποίοι μπήκαν μαζί ως Men In Black στο στούντιο έτοιμοι να μιλήσουν για όλα και να γελάσουν. Ο Αντώνης Ρέμος αναφέρθηκε στην σχέση του με την Υβόνη Μπόσνιακ, τη διαμάχη του με την Sony αλλά και για το αν έχει φερθεί άσχημα σε κάποιον συνεργάτη του.
 Για  τον Ηρακλή:  «Η ομάδα πάει μια χαρά. Είναι στα χέρια του κόσμου και όλα είναι καλά. Αυτή την στιγμή υπάρχει μία δίκη στο πρωτοδικείο και όταν τελειώσει όλα θα λυθούν. Πιστεύω πως την ομάδα πρέπει να την πάρει στα χέρια του ο λαός της. Μπορεί κάποιος να με χαρακτηρίσει ως μα***α, αλλά εγώ ότι έκανα το έκανα από την καρδιά μου. Έκανα λάθη, κάναμε λάθη, όλοι τα πληρώσαμε- εγώ περισσότερο από όλους- αλλά όλα πλέον είναι καλά».
 Για την σχέση του με την Υβόνη Μπόσνιακ: «Έχετε γράψει στα περιοδικά πολλά για μένα. Επειδή βαρέθηκα να διαβάζω πράγματα τα οποία δεν ισχύουν, πλέον τα κάνω όλα για να ισχύουν κιόλας. Βγαίνω έξω για ποτό άνετα, πάω για φαγητό ανοικτά και όταν δεν γουστάρω να έχω αδιάκριτα μάτια γύρω μου μένω μέσα. Τα περιοδικά βάζουν τον κόσμο σε ενα τρυπάκι να σκέφτονται πως αν κάποιος δει κάποιες φωτoγραφίες μου με την Υβόνη από μία έξοδο μας για φαγητό πως έχουν πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα. Όλα τα δέχομαι εκτός από το γεγονός ότι εμπλέκουν άτομα της οικογένειας μου σε όσα γράφονται και λέγονται. Και όχι δεν πήγα την Υβόνη στην μητέρα μου. (..) Γνωριστήκαμε σ’ ένα κλαμπ –πηγαίνω και σε τέτοια μαγαζιά- την είδα εκεί μαζί μ΄έναν κοινό γνωστό και την φλέρταρα. Αν και φέτος το καλοκαίρι με όσα συνέβησαν ήταν πάρα πολύ μαύρα με όσα έγιναν γνώρισα την Υβόνη και έφτιαξαν λίγο».
 Για την Ζέτα Μακρυπούλια: «Η Ζέτα είχα πει πως ήταν ο πιο σημαντικός ςάνθρωπος της ζωής μου. Από εκεί και πέρα ο καθένας τραβάει τον δρόμο του και προχωράει όπως αυτός επιλέγει. Στην ζωή ενός ανθρώπου όμως κάποια πράγματα μένουν σταθερά. Δεν προλαβαίναμε να μιλήσουμε για τον γάμο, το διαβάζαμε όμως κάθε βδομάδα. Ο καθένας έχει κάνει τις επιλογές του. Γιατί να ενοχλούμαι για τις επιλογές που κάνει σήμερα;».
 Για τον Αντώνη Κανάκη: «Ο Κανάκης ήταν έτοιμος να παντρευτεί με την Σάντυ (Κουτσοσταμάτη), πιστεύω πως ήταν πολύ κοντά και πολύ ευτυχισμένος».
 Για τις ανδροπαρέες: «Το πιο δύσκολο πράγμα για μια γυναίκα είναι να ακολουθήσει το πρόγραμμα μίας ανδροπαρέας. Πρέπει να βρεις μία γυναίκα που να τα δέχεται όλα αυτά. Το πιο απλό πράγμα για την συνταγή μιας καλής σχέσης είναι να αφήσεις τον άνδρα σου ελεύθερο και θα είναι ευτυχισμένος».
 Για το αν είχε γίνει υπερβολικός στην καριέρα του:  «Έχω γίνει υπερβολικός με τους συνεργάτες μου. Μπορεί να τους έχω αδικήσει ή να ήμουν αυστηρός απέναντι τους. Ζηλεύω τους ανθρώπους που μαθαίνουν από τα λάθη τους και που όσο περισσότερο επιτυγχάνουν γίνονται σοφότεροι και όχι πλουσιότεροι».
 Για τη διαμάχη με την Sony: «Κάποιες σχέσεις κάνουν τον κύκλο τους και κλείνουν. Δυστυχώς βρήκαμε έναν άσχημο τρόπο για να τραβήξει ο καθένας τον δρόμο τους. Όλα θα λυθούν στα δικαστήρια. Σε μία σχέση πάνω από όλα έχει να κάνει ο ανθρώπινος παράγοντας. Ζητάνε κάποια χρήματα και εγώ ζητάω κάποιο άλλο ποσό. Υπάρχουν κάποια ασφαλιστικά μέτρα για ένα ποσό που σε περίπτωση που νικήσει η Sony θα το διεκδικήσει. Το θέμα είναι πώς επιλέγει ο καθένας πως θα τελειώσει μία σχέση. Εγώ χαίρομαι που έχω πάει σε μία άλλη εταιρία με ανθρώπους που θέλουν να στηρίξουν την δουλειά μου και το τραγούδι».
http://www.yupi.gr