5 Οκτ 2010

Pamela Anderson: «παλεύω με την ηπατίτιδα C»

Για την «μάχη» που δίνει με την ηπατίτιδα C, την σχέση της με τα παιδιά της αλλά και το ροζ DVD που κυκλοφορεί ανά τον κόσμο μίλησε η Pamela Anderson. «Αποφάσισα να μιλήσω στα παιδιά μου για το βίντεο», είπε με τόλμη η ξανθιά σεξοβόμβα και αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το πρόβλημα υγείας της.
Η Anderson γνωρίζει από το 2002 ότι πάσχει από ηπατίτιδα C. «Μπορεί να κολλήσουν όλοι, όχι μόνο οι τοξικομανείς. Εγώ το έπαθα από βελόνα τατουάζ», είπε σε συνέντευξή της στον Γιώργο Σατσίδη.

«Κάνω συνέχεια εξετάσεις, αλλά η ηπατίτιδα δεν κάνει διακρίσεις», πρόσθεσε και με τα μάτια βουρκωμένα απάντησε σε ερώτηση για το αν κινδυνεύει η ζωή της: «είμαι πολύ υγιής και ο γιατρός μου μου λέει να συνεχίσω να κάνω ότι κάνω και να ζω κανονικά. Θα συνεχίσουμε να το παρακολουθούμε και ίσως κάποτε χρειαστεί κάτι».

Μιλώντας για τα παιδιά της, 12 και 14 ετών, τόνισε πως έχουν μια σχέση ειλικρίνειας. Μάλιστα, για τον λόγο αυτό αποφάσισε να τους μιλήσει για το «καυτό» βίντεο που κυκλοφορεί με πρωταγωνιστές την ίδια και τον πατέρα τους.

«Αργά ή γρήγορα θα το μάθαιναν από κάποιο συμμαθητή τους. Τους εξήγησα ότι υπήρξαμε τρελά ερωτευμένοι και απολαμβάναμε τον έρωτα όσο πιο έντονα μπορούσαμε. Αυτό το υλικό το έκλεψαν από το σπίτι μας. Τα παιδιά το κατάλαβαν και έδειξαν κατανόηση», είπε χαρακτηριστικά
http://www.star.gr