Το 61% εκ των 50.000 χρηστών Internet σε 46 χώρες δηλώνει ότι πλέον ότι ενημερώνονται για τις εξελίξεις διαδικτυακά, όπως προκύπτει από παγκόσμια έρευνα της TNS που δημοσιεύτηκε την Κυριακή (10/10). Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, πάνω από 6 στους 10 χρήστες πλέον ενημερώνονται μέσω Internet και ακολουθεί η τηλεόραση με 54%, το ραδιόφωνο με 36% και οι εφημερίδες με 32%. Παράλληλα, παρατηρείται αλλαγή της διαδικτυακής αγοράς, καθώς οι αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Αίγυπτος και η Κίνα έχουν εντονότερη εμπορική παρουσία στο διαδίκτυο από ότι οι παραδοσιακές αφορές της Ιαπωνίας της Δανίας. Και όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι οι ανεπτυγμένες οικονομίες έχουν περισσότερες δυνατότητες προώθησης των προϊόντων τους στο Ίντερνετ. Αυτό που καλπάζει πάντως με φρενήρεις ρυθμούς είναι η κοινωνική δικτύωση αλλά και το blogging καθώς ο αριθμός των χρηστών που διατηρεί το δικό του blog ή προφίλ σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης τείνει να εναρμονιστεί με το... σύνολο όλων των χρηστών! 4 στους 5 Κινέζους έχουν το δικό τους blog, ενώ πάνω από τους μισούς Βραζιλιάνους έχουν ανοίξει δικό τους forum ή έχουν γράψει τις σκέψεις τους διαδικτυακά. Επιπλέον, μεγάλη ώθηση έχει δώσει και η δυνατότητα διαδικτυακής πρόσβασης από το κινητό τηλέφωνο, αφού η έρευνα καταγράφει πως οι χρήστες πλοηγούνται μέσω κινητού κατά μέσο όρο 3 ώρες την εβδομάδα. Αυτό που δείχνει πάντως η έρευνα είναι ότι το διαδίκτυο έχει γίνει πολύτιμο εργαλείο σε όλες τις χώρες, αλλά μια έκρηξη στις υπό ανάπτυξη χώρες. Ο πρόεδρος της TNS, Matthew Froggatt παρατήρησει πως οι γρήγορα αναπτυσσόμενες χώρες μόλις τα τελευταία χρόνια έχουν εξοικιωθεί με το Ίντερνετ γι’ αυτό και παρουσιάζεται ένας φρενήρης ρυθμός εξάπλωσης τους, σε αντίθεση με τη Δύση που το Ίντερνετ λίγο ως πολύ έχει γίνει πια αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του.
http://www.cosmo.gr/