3 Σεπ 2010

O Βασίλειος Κωστέτσος για 3η φορά στη NY Fashion Week

Τα ξημερώματα της ερχόμενης Κυριακής, ο Βασίλειος Κωστέτσος θα αναχωρήσει για τη Νέα Υόρκη, όπου θα παρουσιάσει (στις 12 Σεπτεμβρίου, αμέσως μετά τον Tommy Hilfiger, στο Lincoln Center) για τρίτη συνεχόμενη φορά τη νέα του συλλογή ρούχων στη Fashion Week.

«Ήταν ένα όνειρο ζωής. Δεν βάζω στόχους στη ζωή μου αλλά δεν παύω ποτέ να ονειρεύομαι. Η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης ήταν πάντα κρυφός στόχος, από 12 χρονών που ασχολούμαι με τη μόδα. Η ζωή ήταν γενναιόδωρη μαζί μου, γιατί θα μπορούσα να 'χα ξεκινήσει από πολύ παλιά την καριέρα μου στο εξωτερικό, αλλά να χάσω ένα πράγμα που μου χάρισε η ζωή τη δεκαετία του '90 με τα σούπερ μόντελ, να ζήσω από κοντά διεθνείς σταρ, Λίντα Εβαντζελίστα, Κλόντια Σίφερ, Ναόμι Κάμπελ, Σίντι Κρόφορντ. Μου έδωσε μετά το 2000 να ντύσω όλους τους κορυφαίους Έλληνες τραγουδιστές, και τώρα μου δίνει αυτό, την κατάλληλη χρονική στιγμή».

Η NY Fashion Week είναι για εκείνον ένα νέο ξεκίνημα; «Φυσικά. Τώρα ξεκινά μια νέα δεκαετία, και ίσως η σημαντικότερη, να καθιερωθώ για τρίτη συνεχή σεζόν ως διεθνής σχεδιαστής. Η συμμετοχή σε αυτή τη Fashion Week είναι το σημαντικότερο πράγμα που μπορείς να πετύχεις. Η νέα μου συλλογή είναι η ωραιότερη που έχω παρουσιάσει ποτέ και το πιστεύω. Έχω εμπνευστεί από τα αρχαία ελληνικά αγγεία και τις παραστάσεις τους. Δεν είναι καθόλου φολκλόρ αλλά μοντέρνο. Μέσα από αυτή τη συλλογή, δίνω τον καλύτερο εαυτό, το καλύτερο πρόσωπο μιας χώρας που μισώ -λόγω της κατάληξής της-, διαφημίζοντάς τα με τον καλύτερο τρόπο».
Ο Βασίλειος Κωστέτσος μετά το προσωπικό δράμα που έζησε με την απώλεια του αγαπημένου του σκύλου Κολούμπο, δηλώνει πιο δυνατός και σκέφτεται να μείνει μόνιμα στη Νέα Υόρκη. «Δεν με κρατάει τίποτα πλέον στην Ελλάδα εκτός από τους γονείς μου, που μπορώ να κανονίζω να έρχομαι και να τους βλέπω».
Μαζί του στη Νέα Υόρκη θα είναι και η Σάνυ Μπαλτζή, η οποία μάλιστα θα φωτογραφηθεί για το νέο της CD, φορώντας δημιουργίες του Βασίλειου. Στην Ελλάδα θα επιστρέψει στις 15 Σεπτεμβρίου, 3 μέρες μετά την επίδειξη, για τις απαραίτητες πρόβες με τη Φλώρα Θεοδώρου, καθώς επιμελείται την εμφάνισή της στο Eurovoice Contest μαζί με τον Κωνσταντίνο Ρήγο.
http://www.stylista.gr/