6 Φεβ 2014

Συγκλονισμένη η showbiz με τον θάνατο της Τζένης Βάνου

Συγκλονισμένη η showbiz με τον θάνατο της Τζένης ΒάνουΜια μεγάλη κυρία του λαϊκού τραγουδιού έφυγε σήμερα από την ζωή.
Το κενό της τόσο στην μουσική σκηνή, όσο και γενικότερα στους ανθρώπους που την αγάπησαν και την θαύμασαν θα είναι δυσαναπλήρωτο. Όπως είναι φυσικό όλη η showbiz είναι συγκλονισμένη από τον χαμό της και τα μηνύματα στα social media σχετικά με τον χαμό της δεν έχουν σταματημό. Όλοι μιλούν με τα καλύτερα λόγια για εκείνη και εκφράζουν την βαθιά τους λύπη.
O Χάρης Βαρθακούρης έγραψε στο Facebook: «Η Τζένη Βάνου ήταν μια πολύ σπουδαία τραγουδίστρια και με αυτή της την ιδιότητα την ξέρει όλος ο κόσμος, Ήταν όμως και μητέρα του Μιχάλη και της καλύτερης μου φίλης, της Αθηνάς, δύο παιδιά που για πολλά χρόνια μεγαλώσαμε δίπλα-δίπλα, όσο ήμασταν γείτονες, και ήταν πάρα πολλά τα βράδια που, μικρό παιδάκι, κοιμόμουν σπίτι τους προκειμένου να μη χάνουμε χρόνο από το πήγαινε έλα στο δικό μου. Εκεί βλέπαμε ταινίες, εκεί τσακωνόμασταν για τα αθλητικά (σπίτι Ολυμπιακών), εκεί παίζαμε πιάνο στη σοφίτα, εκεί τρώγαμε το αγαπημένο μου φαγητό που δε μου χαλούσαν χατίρι και το έφτιαχναν όποτε πήγαινα (τηγανιτές πατάτες με φέτα και κόκα κόλα), κι εκεί ακούγαμε τους καινούργιους δίσκους (βινύλιο) που αγοράζαμε από το LaSiDo στην Ομήρου και βγάζαμε όλοι μαζί βόλτα τον Κάσιους, ένα εκπληκτικό, μεγάλο και ήρεμο σκυλί! Πριν 30τόσες ώρες, στην αναγνωση ενος αφελούς μηνύματος εδω μέσα που με ρωτούσε αν ήταν αλήθεια ότι "έφυγε" ο πατέρας μου, έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Δε μπορώ να φανταστώ τι περνάνε τώρα τα φιλαράκια μου, ο Μιχάλης και η Αθηνά, μπορώ μόνο να ευχηθώ και δημοσίως, καλό ταξίδι στην "κυρία Τζένη", να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τη σκεπάσει, δύναμη και κουράγιο σε όλη την οικογένειά της κι επειδή μπορεί να υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων που δεν έτυχε να ξέρουν ποια ειναι η Τζένη Βάνου, τη χαιρετώ με ένα δικό της τραγούδι... μόνο 5 μέρες πριν τα γενέθλια της, τα οποία πάντα θυμόμουν επειδή ήταν τη μέρα της γιορτής μου...»

Άγγελος Πυριόχος: "Νομιζω ηταν 1993. Την ειχα καλεσμενη σε μια εκπομπη που εκανα τοτε στην τηλεοραση. Πηγα σπιτι της για να κανουμε ενα πλανο, να βιντεοσκοπησω υλικο. Πιασαμε κουβεντα για τα παλια, μου ειπε για την Αμερικη που της εδιναν να υπογραψει συμβολαιο και αυτη αρνηθηκε. Πολυ ντροπαλα μου ειπε "θελεις να ακουσεις ηχογραφησεις της Αμερικης";Και η πομπινα επαιξε το People που ελεγε η Στρεισαντ στο Funny Girl."Ξερεις το ακουσε η Μπαρμπαρα και ζητησε να με γνωρισει, μου ειπε μακαρι να μπορουσα να το πω ετσι".Μετα απο χρονια μου χαρισε μια κασετα με το τραγουδι , με εβαλε να ορκιστω οτι δεν θα το παιξω ποτε. Απο οσα τραγουδια ειπε, θεωρουσε οτι το "Τι με κοιτας" ηταν το δυσκολοτερο. Και το πιο αγαπημενο της. Δυστυχως δεν εγινε ποτε επιτυχια. Καλο σου ταξιδι , θα σε τραγουδαμε παντα."
 Μαριάντα Πιερίδη: «Σήμερα έφυγε από τη ζωή, η γυναίκα που με τα τραγούδια της πόνεσα, ερωτεύτηκα, έκλαψα, η γυναίκα που τραγούδησα τα τραγούδι της με όλη μου την ψυχή..... Μοναδική δραματική φωνή, ιδιαίτερη, αυτοδίδακτη, παθιασμένη ερμηνευτικά σε κάθε της τραγούδι! Για μένα, η σπουδαιότερη ερμηνεύτρια στην Ελλάδα... Τζένη Βάνου.»











Πηγή: www.gossip-tv.gr