2 Ιαν 2014

Νίνο Όσα αποκάλυψε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά

Νίνο
Ο Νίνο ήταν το πρόσωπο που υποδέχτηκαν ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά στο «Πρωινό» της Πρωτοχρονιάς, το πρωί της Τετάρτης. 

Ο γνωστός τραγουδιστής, φυσικά, αναφέρθηκε στον ερχομό του γιου του στον κόσμο και πώς αυτός άλλαξε τη ζωή και την καθημερινότητά του. «Ο μικρός είναι 11 μηνών. Πολύ όμορφες στιγμές ζούμε, είναι πολύ ωραία [...] Ακόμα δεν με έχει μπει "μπαμπά", περπάτησε όμως από 9μιση μηνών... Υπάρχουν όμορφες στιγμές, πολύ! Ασχολούμαι μαζί του, εννοείται. Όλη μέρα είμαι μαζί του, εκτός αν έχω κάποια δουλειά» ανέφερε μεταξύ άλλων ο γνωστός τραγουδιστής. 


Στη συνέχεια, όμως, ο Νίνο αναφέρθηκε και στην ιδιαίτερη σχέση που τον συνδέει με τη σύζυγό του, Χρυσή Βαρδινογιάννη: «Έχω γυναίκα με Γ κεφαλαίο. Της έχω αφιερώσει όλη μου τη ζωή από εδώ και πέρα. Όσο μαθαίνεις τον άλλο, αν έχεις βρει το σωστό άνθρωπο, ο έρωτας μεγαλώνει συνεχόμενα. Αν δεν τον έχεις βρει, μειώνεται».