26 Δεκ 2013

Μέσω twitter έριξε ο Βρεττός την Αραβανή!

Μέσω twitter έριξε ο Βρεττός την Αραβανή!Η Ευαγγελία Αραβανή τόνισε πως αγαπά τον Ηλία Βρεττό και αποκάλυψε πως ξεκίνησε το φλερτ! : «Τον αγαπώ πολύ» τόνισε και συνέχισε: «Αυτή τη στιγμή νιώθω ότι είμαι πολύ ευτυχισμένη και πολύ καλά με την Ηλία».

Το μοντέλο και παρουσιάστρια δήλωσε στο Πρωινό: «Έχουμε κλείσει ένα χρόνο. Γνωριζόμασταν έτσι κι αλλιώς λόγω χώρου. Ενώ τον ήξερα βρεθήκαμε πάλι μέσω μιας κοινής παρέας και έτσι έγινε. Αυτός με φλέρταρε. Αρχικά, το φλερτ ξεκίνησε μέσω twitter με προσωπικά μυνήματα και μου ζήτησε το τηλέφωνό μου... Μου άρεσε ο τρόπος που με προσέγγισε και έκανε κάτι που δεν περίμενα να το κάνει. Ένω πρωί που μιλούσαμε και είχα ξυπνήσει και είχα κάτι υπογλυκαιμίες, μου έφερε γλυκά κάτω από το σπίτι».


Πηγή: www.gossip-tv.gr