13 Δεκ 2013

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ: Τη δεύτερη κόρη περιμένει η Drew Barrimore

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ: Τη δεύτερη κόρη περιμένει η Drew Barrimore
Το φύλο του δεύτερου παιδιού της αποκάλυψε η Drew Barrimore, όταν αποδέχθηκε ένα βραβείο για τα προϊόντα ομορφιάς που έχει δημιουργήσει με τίτλο Flower.
«Είμαι πολύ περήφανη που αποδέχομαι αυτό το βραβείο σε μια γιορτή για όλες τις γυναίκες, συμπεριλαμβανομένης της κόρης μου και της μελλοντικής μου κόρης», είπε η ηθοποιός και από κάτω ξέσπασαν όλοι σε χειροκροτήματα.
drew1.jpg
Η Drew Barrimore και ο σύζυγός της ανακοίνωσαν τα ευχάριστα νέα της δεύτερης εγκυμοσύνης στις αρχές του Νοεμβρίου και μάλιστα η ίδια εξήγησε γιατί αποφάσισε αυτή τη φορά να μιλήσει γι’ αυτό.
«Την περασμένη φορά δεν έκανα κανένα σχόλιο για την εγκυμοσύνη μου και όλοι με κυνηγούσαν για να μιλήσω. Οπότε ναι, είμαι και πάλι έγκυος. Προσπάθησα να το κρατήσω μυστικό αρκετό καιρό, αλλά πλέον είναι εμφανές», είπε πει τότε.
drew2.jpg
Η ίδια και ο σύζυγός της δηλώνουν ξετρελαμένοι που θα έρθει στη ζωή τους ένα ακόμα κοριτσάκι και δεν αποκλείουν να το επιχειρήσουν και τρίτη φορά, έτσι βρε παιδί μου μπας και κάνουν τον γιο.