15 Δεκ 2013

Μαρία Μπακοδήμου: «Θα είμαι η νονά του γιου του Φώτη»

Μαρία Μπακοδήμου: «Θα είμαι η νονά του γιου του Φώτη»Η νονά του μικρού Γιώργου, γιου του Φώτη Σεργουλόπουλου, θα είναι η Μαρία Μπακοδήμου, όπως αποκαλύπτει η ίδια.
Η παρουσιάστρια σε συνέντευξή της μίλησε για τις ευτυχισμένες στιγμές που βιώνει ο καλύτερος φίλος της και νονός του γιου της, ο Φώτης ενώ αποκαλύπτει το πώς είναι ο μικρούλης και αν μοιάζει με τον μπαμπά του, μιας και είναι από τους λίγους ανθρώπους που έχουν δει το μωρό από κοντά. «Υπάρχει μεγάλη ομοιότητα. Αυτά τα χείλη, το γέλιο, τα μάτια. Είναι συγκλονιστικό! Γενικά τα μωρά έχουν καλή ενέργεια και φέρνουν τόση ευλογία, που είμαι πολύ χαρούμενη και συγκινημένη για τον Φώτη, ο οποίος θα δώσει αγάπη, καλλιέργεια και ισορροπία στο μωράκι του» λέει η παρουσιάστρια στο people και συνεχίζει: «Τα παιδιά δεν θέλουν μόνο αγάπη. Πρέπει να νιώθουν ασφαλή και ισορροπημένα». Φυσικά, η Μαρία, ως μαμά δύο μεγάλων αγοριών, συμβουλεύει τον Φώτη για το μωρό. Η ίδια αποκαλύπτει: «Με ρωτάει πρακτικά πράγματα. Πότε ρεύεται, ας πούμε». Και φυσικά προχωρά και σε αποκαλύψεις καθώς παραδέχεται: «Θα είμαι η νονά του Γιώργου. Ο Φώτης είναι σαν αδελφός μου, οπότε είμαι αυτόματα και θεία».


Πηγή: www.gossip-tv.gr