26 Δεκ 2013

Μιχάλης Χατζηγιάννης- Κατερίνα Παπουτσάκη Φωτογραφίζονται με εορταστική διάθεση & μιλούν για τη ζωή τους

Μιχάλης Χατζηγιάννης- Κατερίνα Παπουτσάκη
Το μιούζικαλ «Annie» αποτέλεσε την αφορμή για να γνωριστούν καλύτερα και να συνεργαστούν στο θεατρικό σανίδι. Ο λόγος για τον Μιχάλη Χατζηγιάννη και την Κατερίνα Παπουτσάκη, οι οποίοι με χριστουγεννιάτικη διάθεση φωτογραφήθηκαν για το περιοδικό «HELLO!».

Πώς πήρατε την απόφαση να είστε στο «Annie»;
ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ: Το να κάνω μιούζικαλ ήταν μια επιθυμία που είχα πάντα. Το συγκεκριμένο είδος μάλιστα με ενθουσίαζε από παιδί, γι’ αυτό και έχω παρακολουθήσει πάρα πολλά μιούζικαλ, κυρίως στο εξωτερικό, μια και στην Ελλάδα δεν είναι ένα δόκιμο είδος θεάματος, παρόλο που γίνονται αρκετές αξιόλογες προσπάθειες. Πιστεύω ότι οι τραγουδιστές που έχουν τις ικανότητες πρέπει να το υπηρετούν. Σαφώς και είναι κάτι πολύ δύσκολο και απαιτητικό. Προσωπικά, πήρα την απόφαση να κάνω το «Annie» γιατί είναι ένα από τα αγαπημένα μου μιούζικαλ επειδή μου θυμίζει έντονα την παιδική μου ηλικία. Μπήκα στις πρόβες με πολλές επιφυλάξεις, με μεγάλη διστακτικότητα, όμως σιγά - σιγά βρήκα τον τρόπο να αντεπεξέλθω σε όλες τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που είχε το αντικείμενο.

Σας άγχωσε η επιστροφή σας στο θέατρο μετά τη γέννηση του γιου σας;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ: Ναι πολύ! Κυρίως σε ό,τι αφορά το κομμάτι της απουσίας μου από το σπίτι, όχι τόσο το θέμα των κιλών που πήρα. Για μένα ήταν κυρίως ζόρικη η περίοδος που ετοιμάζαμε την παράσταση και κάναμε πρόβες. Τώρα που έχουμε ξεκινήσει κανονικά τις παραστάσεις, όλα έχουν μπει σε μια σειρά από θέμα ωραρίου.


Πώς βιώσατε τις αλλαγές στο σώμα σας;
Κ. Π.: Απόλαυσα το διάστημα της εγκυμοσύνης μου. Χαίρομαι που αποκτήσαμε ένα όμορφο και υγιές αγοράκι. Τα υπόλοιπα που αφορούν τα κιλά και τις αλλαγές στο σώμα μου είναι δευτερεύοντα πράγματα για μένα. Έχω χάσει ήδη αρκετά κιλά, αλλά ακόμη θηλάζω οπότε δεν μπορώ να κάνω αυστηρές δίαιτες. Δεν με αγχώνει καθόλου αυτό το θέμα.

Πώς είναι η μεταξύ σας συνεργασία;
Μ. Χ.: Η συνεργασία μου με την Κατερίνα είναι εξαιρετική. Είναι πάρα πολύ εργατική, συνεργάσιμη, άψογη επαγγελματίας και με βοήθησε πάρα πολύ με τις σκηνές μας.
Κ. Π.: Είναι υπέροχη και πολύ αρμονική. Είναι ένας άνθρωπος που δούλεψε με συνέπεια, σεμνότητα και επαγγελματισμό γι’ αυτήν τη δουλειά κάνοντας μεγάλη προσπάθεια.

Φοβηθήκατε τις κριτικές;
Μ. Χ.: Κριτικές δεχόμαστε για πολλά πράγματα στη ζωή μας και δεν μπορώ να βλέπω τόσο ρηχά τα πράγματα. Το «Annie» ήταν μια πολύ σοβαρή απόφαση για μένα. Δεν θεωρώ ότι μεταπήδησα σε κάποιο χώρο ή ότι έχω κάνει ένα άλμα καριέρας. Το μιούζικαλ το βλέπω ως παρακλάδι της δουλειάς μου, άλλωστε πολλοί τραγουδιστές κάνουν μιούζικαλ, ενώ αρκετοί δοκιμάζουν πια τις ικανότητές τους σε κάτι που είναι παραπλήσιο με το επάγγελμά τους.Το θέμα είναι εάν έχουν αυτοπεποίθηση και κατά πόσο είναι ικανοί για να το κάνουν. Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με το θέατρο, μια και δεν είμαι ηθοποιός ούτε ανήκω σε αυτόν το χώρο. Στα δικά μου μάτια δεν κρίνομαι από αυτό, αλλά από αυτό που κάνω όλα αυτά τα χρόνια και σε αυτό δοκιμάζομαι και αυτό υπηρετώ. Το μιούζικαλ για μένα είναι ένα είδος το οποίο πρέπει να υπηρετούν τραγουδιστές που μπορούν να έχουν θεατρικό λόγο.

Αληθεύει ότι του χρόνου θα ανεβάσετε το μιούζικαλ «Η μελωδία της ευτυχίας»;
Μ. Χ.: Δεν έχω συζητήσει τίποτα απολύτως για την επόμενη χρονιά. Και επί τη ευκαιρία θα ήθελα να διαψεύσω τα δημοσιεύματα που με ήθελαν να έχω αγοράσει τα πνευματικά δικαιώματα του συγκεκριμένου έργου. Είναι πέρα για πέρα αναληθή.

Η συναναστροφή σας με τα παιδιά της παράστασης σάς έχει ξυπνήσει το πατρικό σας ένστικτο;
Μ. Χ.: Τα παιδιά έχουν δημιουργήσει ένα πολύ ωραίο κλίμα στην παράσταση. Μας έχουν παρακινήσει και διαποτίσει με τη διάθεση, την ενέργεια, τη ζωντάνια και το ταλέντο τους και θέλουμε όλοι να έχουμε τον ίδιο ζήλο και αυθορμητισμό για τη ζωή. Νομίζω ότι κάθε άνθρωπος της ηλικίας μου, μεγαλώνοντας και ωριμάζοντας, αποκτά την επιθυμία να δημιουργήσει τη δική του οικογένεια, τους δικούς του ανθρώπους.