14 Δεκ 2013

Πόση ώρα πρέπει να φας πριν την προπόνηση


Ο χρόνος που μεσολαβεί ανάμεσα σε κάθε γεύμα, δεν επηρεάζει μόνο το βάρος σου, αλλά και τις αθλητικές τους επιδόσεις. Η κατανάλωση φαγητού πριν την προπόνηση θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα στο στομάχι, να ρίξει τις αντοχές σου και την όρεξη σου για δουλειά. Έτσι οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και αν αποφασίσεις να αθληθείς, φρόντισε να έχεις φάει το βασικό γεύμα 2 με 3 ώρες πριν την προπόνηση. Παρόλα αυτά, ένα ελαφρύ snack 200 περίπου θερμίδων μία ώρα πριν τη γυμναστική θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα σου. Το ιδανικό pre-workout snack περιέχει μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων και λίγες πρωτεΐνες. Και μην ξεχνάς πως για καλύτερα αποτελέσματα, οι περισσότεροι trainers συμβουλεύουν πρωινή προπόνηση, αφού έχεις τσιμπήσει κάτι ελαφρύ πριν.

http://www.myfit.gr