27 Δεκ 2013

Καλομοίρα: Ποζάρει με τα δίδυμα και μιλά για τους δύσκολους μήνες, μετά την εγκυμοσύνη!

Το στολισμένο για τις γιορτές σπίτι της στην Ουάσιγκτον άνοιξε η Καλομοίρα και φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «ΟΚ!» έχοντας στην αγκαλιά της τους δίδυμος γιους της: τον Νικόλα και τον Δημήτρη.
Με αφορμή τα πρώτα γενέθλιά των αγοριών, η γνωστή τραγουδίστρια μιλά για το πάρτυ που τους ετοίμασε, τις δυσκολίες που πέρασε τους πρώτους τέσσερις μήνες μετά τη γέννησή τους, την επιλόχειο κατάθλιψη, αλλά και τα κιλά της εγκυμοσύνης.

Το παιδικό πάρτυ…
“Ήθελα το πάρτυ των γενεθλίων τους να μείνει αξέχαστο. Γι΄ αυτό και το προετοίμαζα μήνες τώρα… Αποφάσισα να έχει θέμα τους πειρατές. Με βοήθησε πολύ και η θεία μου που μαγείρεψε ελληνικό φαγητό και εγώ έφτιαξα cup cakes”.
Οι πρώτες δυσκολίες μετά την εγκυμοσύνη
“Δυστυχώ επειδή τα μωρά μου γεννήθηκαν πρόωρα δεν μπόρεσα να τα κρατήσω στην αγκαλιά μου, όπως οι υπόλοιπες μητέρες… Οι πρώτοι τέσσερις μήνες ήταν πραγματικά πολλοί δύσκολοι για εμένα, γι’ αυτό και μετακόμισα στο σπίτι της πεθεράς μου. Τώρα που ο Νίκος και ο Δημητράκης έγιναν 1 έτους, τους χαίρομαι, γιατί τρώνε κανονικά, παίζουν και κοιμούνται όλοι νύχτα”.

Η επιλόχειος κατάθλιψη
“Τους πρώτους έξι μήνες ήμουν πολύ μελαγχολική. Το μεγαλύτερο σοκ το έπαθα όταν έφυγα από το μαιευτήριο και ήρθα στο σπίτι χωρίς τα παιδιά μου. Αλλά και μετά που μου τα έφεραν σκεφτόμουν ότι η ζωή μου δεν θα είναι ποτέ ίδια”.
Σε ποιον μοιάζουν τα παιδιά;
“Στον Γιώργο. Ο Δημήτρης ειδικά είναι ίδιος. Ο Νίκος όταν σηκώνει τα φρύδια μου μοιάζει λίγο”.

Τέλος, η ίδια αποκάλυψε πως μέσα σε έξι μήνες έχασε τα περισσότερα κιλά της εγκυμοσύνης, αλλά χρειάστηκε πολύ προσπάθεια. «Κοιτούσα τον εαυτό μου στον καθρέπτη και έλεγα «Δεν θα είμαι ποτέ ξανά αδύνατη»!”